spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Amor Amor Amor جنیفر لوپز و ویسین به همراه لایریک و ترجمه

برای دانلود اهنگ زیبا و جدید جنیفر لوپز و ویسین به ادامه مطلب برید و روی اسم آهنگ که به رنگ ابی است کلیک کنید . 

دانلود آهنگ آمور آمور جنیفر لوپزAmor Amor Amor – Jennifer Lopez feat. Wisin

http://s9.picofile.com/file/8313053192/Jennifer_Lopez_Ft_Wisin_Amor_Amor_Amor_Letra_%E1%B4%B4%E1%B4%B0.128.htm

W

دوبله وِ

Los poderes

قدرت ها


Dos cuerpos entregados

دو بدن تسلیم شده

Un par de enamorados

یه زوج عاشق

Flechados, cansados

زخم خورده، خسته

Sudor desenfrenado

عرق ریختن بدون کنترل

Cuando tú y yo nos juntamos

Sin piedad, nos damos

وقتی تو و من با هم

بدون تاسف، خودمونو میدیم

Cuando hacemos el amor

وقتی عشق بازی می‌کنیم

Amor, amor, amor

عشق، عشق، عشق

Vuelvo a la vida, siento que vuelo

به زندگی برمی‌گردم، حس میکنم دارم پرواز میکنم

Cuando hacemos el amor

Amor, amor, amor

Vuelvo a la vida cuando toco tu cuerpo

وقتی عشق بازی میکنیم

عشق عشق عشق

وقتی بدنتو لمس می‌کنم، به زندگی برمی‌گردم

La la la eh, el sudor en tu piel

عرق روی بدنت

A mi me vuelves loco

منو دیوونه میکنه

Tus besos saben a miel

بوسه هات مزه عسل میدن


Ahora, eh!

الان

Quiero tu desnudez

ا nudityت رو میخوام

A mi si tú te vuelves lo hacemos otra vez

برای من، اگه تو برگردی، دوباره انجامش بدیم

Cuando se pone el babydoll bomm arrasa

وقتی 

Una copa de vino y tumba la casa

یه جام شراب و خونه رو تخریب کنی

No se que me pasa

نمیدونم چم شده

Pero cuando me abrasa

اما وختی بغلم میکنی،

Con su fuego me traspasa

با اون آتیش، از من عبور میکنی

Y en el medio de la cama se entrega

و وسط تخت آورده میشه

Siempre pa’ alante

همیشه رو به جلو

Sabe como se breva

میدونه چجوری انجام میشه

Y de pega, se pega

و می‌چسبه ، می‌چسبه

Cuando hacemos el amor

Amor, amor, amor

Vuelvo a la vida, siento que vuelo

وقتی عشق بازی میکنیم

عشق عشق عشق

وقتی بدنتو لمس می‌کنم، به زندگی برمی‌گردم

Cuando hacemos el amor

Amor, amor, amor

Vuelvo a la vida cuando toco tu cuerpo

وقتی عشق بازی میکنیم

عشق عشق عشق

وقتی بدنتو لمس می‌کنم، به زندگی برمی‌گردم

Amor toda la noche

عشقم تمام شب

Bañados en sudor

توی عرق دوش گرفتیم

Tenemos la fortuna

ما شانس داریم

De perder el control

که کنترلمونو از دست بدیم

Se oculta la luna

ما مخفی میشه

Cuando sale el sol

وقتی خورشید طلوع میکنه،

Se pierde mi blusa

تو لباسمو از دست میدی

Y tu pantalón

و شلوار خودتو

Suma la cama

تخت رو جمع کن

Resta la ropa

لباس رو تفرق کن

Bésame rico

منو قشششنگ ببوس

Vuelve me loca

دیووونم کن

Así, así, así

اینجوری، اینجوری، اینجوری

Así, así, así

اینجوری

Sabes a cielo

راه رسیدن به آسمونو میدونی

Hueles a gloria

بوی جلال و افتخار میدی

Dame la vida y la victoria

زندگی و پیروزی رو بهم بده

Así, así, así

اینجوری، اینجوری،..

Yo quiero hacértelo lento

میخوام آروم انجامش بدم

Tu cuerpo

بدنت

Fluyendo así como el viento

اینجوری مثل باد غوطه‌ور بشم

Sin mezclar los sentimientos

بدون قاطی کردن احساسات

Bien lento, muy lento

 آروم خوب، خیلی آروم

Para aprovechar el tiempo, contigo bebé

برای بهره بردن از زمان، با تو عزیزم

Cuando hacemos el amor

Amor, amor, amor

Vuelvo a la vida, siento que vuelo

وقتی عشق بازی میکنیم

عشق عشق عشق

وقتی بدنتو لمس می‌کنم، به زندگی برمی‌گردم

Cuando hacemos el amor

Amor, amor, amor

Vuelvo a la vida cuando toco tu cuerpo

وقتی عشق بازی میکنیم

عشق عشق عشق

وقتی بدنتو لمس می‌کنم، به زندگی برمی‌گردم

Hay emociones que no puedes controlar

احساساتی وجود دارن که نمیتونی کنترلشون کنی

Y gente que te vuelve loca

و مردم تو رو دیوونه میکنن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد