spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ Familiar از Liam Payne feat. J Balvin

Liam Payne feat. J Balvin -  Familiar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید 

 

دانلود آهنگ Liam Payne feat. J Balvin - Familiar



It's simple, you dip low

Your hips roll, you do the Calypso

An intro is all that I need, oh, yeah

آسونه ، تو فرو میری

نمایش رون هات  

، تو (مثل)کالیپسو انجتمش میدی

یه مقدمه تمام چیزیه که لازم دارم ، اه ،آره

Y empiezo primero

و اول من شروع می‌کنم

Tú sabes lo que me refiero

می‌دونی که منظورم چیه

De cero, sabes que estoy pa' ti (ti, ti)

از صفر، می‌دونی که مال توعم

Ooh, ooh, I just wanted to get your name

But if it's cool I wanna get inside your brain

اوهه ، اوهه ، من فقط می خوام اسمت و داشته باشم

 

Oh-uh-ahh

Can we get famili-famili-famili-familiar (yeah)

میتونیم ما آش_آش _آش _آشنا بشیم(آره)

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' ya (hey)

حسش میکنم (آره)

What's on your mind for later tonight?

چی تو ذهنت برای شب بعد میگذره؟

Let me be the one to fill it up

بهم اجازه بده با یک چیز پرش کنم

Can we get famili-famili-famili-familiar

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin', I'm feelin' ya

What's on your mind for later tonight?

Let me be the one to fill it up

تکرار

Can we get

Your waistline, the bassline (bass)

کمربندت،

In real life, don't want it on FaceTime

در زندگی واقعی ،نمی خوام در زمان رویارویی(باشه)

'Cause great minds, they think just the same (hey, yeah)

چون ذهن عالی ، فقط به چیز یکسانی فکر میکنه

You're shaped like, a bottle

تو شکل یک بطری گرفتی  

A model or some kind of bottle

یک مدل یا نمونه ایی از بطری

Well, pour up 'cause I want a taste (a taste, oh)

خوب ، بریزش چون میخوام مزش کنم

 [Pre-Chorus: Liam Payne, J Balvin]

Ooh, ooh, I just wanted to get your name

Sólo quería tu nombre, bebé

فقط اسمتو میخواستم، عجیجم

But if it's cool I wanna get inside your brain

Can we get famili-famili-famili-familiar (familiar)

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' ya (familiar)

What's on your mind for later tonight?

Let me be the one to fill it up

Can we get famili-famili-famili-familiar

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' ya (feelin' ya)

What's on your mind for later tonight?

Let me be the one to fill it up

Can we get

Ah-ah-ah-ah

تکرار

Solamente tú y yo

Ah-ah-ah-ah

Solamente tú y yo

Ah-ah-ah-ah

Let me be the one to fill it up

Can we get

Quisiera que tú y yo nos familiaricemos

مایلم که تو و من با همدیگه آشنا بشیم

Un poco de química y el party prendemos

یه ذره شیمی (ینی گپ زدن و باهم اوکی بودن دونفر... معنی کردنش سخته) و پارتی اسیرمون می‌کنه

Olvida las criticas, así nos entendemos

انتقادات رو فراموش کن، اینجوریه که همدیگه رو درک می‌کنیم

¿Qué tú crees si en tu mente nos metemos?

اگه به مغزت راه پیدا کنیم، به چی فکر می‌کنی؟

Señorita, qué necesita

خانوم محترم، به چه چیزی نیاز داری؟

Sería mucho mejor si participa

اگه تو شرکت کنی، بهتر خواهد شد

Así de lejos no, mejor cerquita

اینجوری از دور نه، یه کوچولو نزدیک بهتره

Yo voy a hacerte todo lo que me permita

باهات تمام اون چیزایی که بهم اجازه میدی رو انجام خواهم داد

Y sabes que lo que te pones te queda bien (queda bien)

و می‌دونی که چیزی که بپوشی، بهت میاد

Me caes mucho mejor que un billete de cien

منو خیلی بهتر از یه صورت حساب ۱۰۰ دلاری میندازی (غش می‌کنم)

Can we get famili-famili-famili-familiar

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' ya

What's on your mind for later tonight?

Let me be the one to fill it up

تکرار

Can we get famili-famili-famili-familiar

I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' I'm feelin' ya

What's on your mind for later tonight?

Let me be the one to fill it up

Can we get

تکرار

Ah-ah-ah-ah

Can we get famili-familiar?

Ah-ah-ah-ah

I just wanna get to know ya

Ah-ah-ah-ah

Can we get famili-familiar?

Let me be the one to fill it up

Can we get

Ah-ah-ah-ah

I just wanna get to know you

Ah-ah-ah-ah

I just wanna get to know ya

Ah-ah-ah-ah

Can we get famili-familiar?

Let me be the one to fill it up

Can we get

تکرار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد