spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Si tu te vas از Enrique Iglesias با ترجمه فارسی

آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی, 

[In reply to آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی]

#موزیک 


Enrique Iglesias_ Si tu te vas 


si tu te vas

 اگر ترکم کنی!

te lleveras mi Corazon

 قلبم را از جا می کنی

y yo sin ti

 و با خود می بری.

ya no se por donde ir

و من بی تو نمی دانم باید به کجا بروم!

si tu te vas

 اگر ترکم کنی!

nunca te podre olvidar

من هرگز فراموش نخواهم کرد.

me quedo aqui

من اینجا باقی خواهم ماند.

solo pensando en ti

 فقط در حال اندیشیدن به تو

si tu te vas

اگر ترکم کنی!

el dolor me comera 

این درد مرا تباه خواهد کرد

@Spanpersamusic


un dia mas

 حتی یک روز دیگر

no podre vivir sin ti

 من نمی توانم بی تو زندگی کنم.!

mis lagrimas hacen un mar

اشکهایم اقیانوسی خواهند ساخت

nadare sin descansar

 و من بی وقفه در ان شنا خواهم کرد.

esperando tu llegar

 و من در انتظار بازگشتت می مانم.

y es que estory

و این بدین علت است که من

imaginandome el final

پایان را در ذهنم به تصویر کشیده ام.

@Spanpersamusic

y me da miedo pensar

و این امر مرا در هراس افکند

que algun dia llegara

 تصور انکه ان روز فرا خواهد رسید.

si tu te vas

اگر ترکم کنی!

si tu te vas

اگر ترکم کنی

se me ira todo el valor

 تمام شجاعتم از دست خواهد رفت

y yo se que nunca

و من در می یابم هرگز

encontrare otra igual

 نمی توانم کسی دیگر همانند تو بیابم…

si tu te vas

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد