spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

ویدیو کوتاه از کامران و هومن -عکس

این یه تبلیغ قشنگ و کوتاه که کامران و هومن عزیز بازی کردن...قدیمیه ولی جالبه..

بدوین ادامه مطلب ببینی چی گذاشتم..منبعش وب مهسا جون.. 

 لینک دانلود

امید وارم خوشتون بیاد...نظر یادتون نره...

تازه وارم همراهی کنید لطفا..

اگرم چیزی خواستید که تونستم بزار سیعم و مکنم که به یاری پرور دگار انجام بدم..

این روزا زود زود اپ میکنم ولی به محض شروع دانشگاه ها دیر به دیر..درکم کنی.

اینم یه عکس قشنگ اما قدیمی از کامران و هومن عزیز

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 13:12

امروز تولد کامرانه پس فردا هم تولد هومنه 2و4اذربه تبریک میگم

بله بله..متاسفانه نتونستم تبریک تو وب بگم..اما با کمک هستی جون و بچه های دیگه تو وب دو ستاره استثنایی ثیکا رایی کردم..

سایه شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 11:20

واقعا ممنون . علیییییییییییییییییییییی بود. من یکی از فن های پروپا قرصشونم اما تا حالا این یکی رو ندیده بودم .واقعا نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم

سلام.خواهش گلی.بله من خودمم خیلی دوسشون دارم
همیشه به وبم سر بزن

neda چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 17:37 http://356000.blogfa.com/

لینک شدی گلم

مرسی عزیزم

یلدا چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 14:11 http://hooman-yalda.blogfa.com

سلام فاتنا جون به به مبارک باشه عزیزم
راستی ویدیو چیه؟چند مین؟
لینکتم کردم عزیزم
بابت عکسام مرسی خاطرات زنده شد
فعلا گلم

خواهش خانمی.ممنون از نظرت گلم.ویدیو یه دو سه دقیقه هست کوتاه.مال یه تبلیغ. خودمم تازه دانلودش کرده بودم.ممنون که لینکم کردی گلم.

neda چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 13:15 http://356000.blogfa.com/

همینجوری یه ایمیل زدم
خب مبارک باشه عزیزم
ویدئو رو گذاشتم دان بشه
مرسی آپت خیلی قشنگ بود عزیزم
آدرس وب مال یه وب گروهیه مال دوستمه من توش نویسندم دوست داشتی سر بزن

ممنون گلی.امید وارم خوشت بیاد خانم.اگه میشه به گروهتون بگو من و لینک کنه. منم که حتما لینکتون میکنم.

hanieh چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 11:05

سلام اجی
وایییییییییی عزیزم ویدیو خیلی قشنگ بود,مخصوصا جذبه کامراااااااان

خواهش گلی.ممنون. خجالتم میدی گلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد