spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

یه ویدیو کوتاه و قشنگ از کامران و هومن عزیز

داخل این ویدیو یکی از بچه های ایران رفته و چند ثانیه با کامران و هومن گل حرف زده..

ازت ممنونیم سعید...

دزدیده شده از وب مهسا

دانلود ویدیو کوتاه

نظر یادتون نره بچه ها

اینم یه عکس از کامی و هومی عزیز ..همیشه موفق باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا جمعه 28 آذر 1393 ساعت 18:28

مرسی بابت ویدیوهایی که گذاشتی واقعا مرسی اگه برات ممکنه ویدویوهایی که توش شقایق ثامن همراهشونه رو بذار ولی خوش به حال اوناییکه آمریکا زندگی میکنن با همه عشقی که به ایران دارم از جو زیرآب زنی موجود متنفرم من کارم و بخاطر رذالت بعضی همکارام از دست دادم و الان بیکارم خیلی روحیه ام خراب شده احساس میکنم همه زحماتی که کشیدم تو دانشگاه و سر کار ازدست دادم اونا دوست دارن برگردن ایران ولی من واقعا دلم میخواد برای یه مدت برم انقدر که کله ام هوا بخوره دارم دیوونه میشم برام دعا کن

سلام سارا جان.حتما برات دعا میکنم که هر چی خیره برات پیش بیاد عزیزم.
ما همیشه قدر چیزایی و که داریم نمیدونیم وقتی از دستشون میدیم..تازه میفهمیم.

fhfk چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 22:37

هرچی به کامران وهومن عزیزم مر بوط بشه دوست دارم

هر چیز خوبی باشه منم دوست دارم..اما اونایی که توهین میکنن و نه..

روجا جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 03:07

مرسی وبلاگ خیلی قشنگی داری
کلیپهای بیشتری بذاری بهترم میشه ....
از سلنا هم آهنگهای بیشتری بذار عزیزم

خواهش..
حتما
رو تخم چشام.هر چی که دوست داشتی و فقط سفارش بده..اگر تونستم حتما میزارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد