spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ chantaje از شکیرا و مالوما

‍ برای دانلود این آهنگ زیبا و خیییلی شاد روی اسم شعر کلیک کنید.

"Chantaje"   shakira   (feat. Maluma)  

تهدید

[Maluma]

Cuando estás bien te alejas de mí

Te sientes sola y siempre estoy ahí

Es una guerra de toma y dame

Pues dame de eso que tiene' ahí

وقتی حالت خوبه ازمن دورمیشی

احساس تنهایی میکنی و من همیشه اونجا هستم

این یک جنگ  دادن و گرفتن هست

خب بهم بده چیزی که اونجا داری

Oye baby, no sea mala

No me deje con las ganas

Se escucha en la calle

Que ya no me quieres

Ven y dímelo en la cara!

هی عزیزم،بد نمی شه   

من رو با آرزوهام رها نکن

بهونه‌ست که دیگه دوستم نداری

بیا وبهم رودرروبگو

[Shakira]

Pregúntale a quien tú quieras

Vida, te juro que eso no es así

Yo nunca tuve una mala intención

Yo nunca quise burlarme de ti

Conmigo ves, nunca se sabe

Un día digo que no, y otro que sí

از هرکسی که میخوای بپرس

زندگی من،قسم میخورم که اونطوری نیست

من هرگز نیت بدی نداشتم

من هرگزنمیخواستم گولت بزنم

ببین،بامن،هرگزنمیفهمی

یه روز میگم نه یه روز میگم آره

[Shakira & Maluma]

Yo soy masoquista

Con mi cuerpo un egoísta

من یک مازوخیست (نوعی بیماری روانی) هستم

یک خودخواه با بدن خودم 

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Siempre es a tu manera

Yo te quiero aunque no quiera

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

همیشه راه و روش تو همینه

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Vas libre como el aire

No soy de ti ni de nadie

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

مثل هوا آزادی

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

[Maluma]

Como tú me tientas, cuando tú te mueves

Esos movimientos sexys, siempre me entretienen

Sabe' manipularme bien con tus caderas

No sé porque me tienes en lista de espera

همینجوری من رو وسوسه می کنی وقتی که می رقصی

 با حرکت های سکسی ، همیشه من روسرگرم میکنی

میدونی منو با رانهات خوب کنترل میکنی

نمیدونم چرا من رو میذاری تو لیست تاخیر

[Shakira]

Te dicen por ahí que voy haciendo y deshaciendo

Que salgo cada noche, que te tengo ahí sufriendo

Que en esta relación, soy yo la que manda

No pares bola' a toda esa mala propaganda

میگفتی که من کارها رو درست میکنم وخراب میکنم

که هرشب میرم بیرون و اذیتت میکنم

که دراین رابطه رییس منم

به تمام اون تبلیغات بد(درموردخودم)اهمیت نمیدم

Pa, pa' que te digo na', te comen el oído

No vaya' a enderezar lo que nació torcido

چرا من بهت هر چیزی را بگم اگر اونا تو رو فریب می دن

چیزی که شکسته رو درست نکن

[Maluma]

Y como un loco sigo tras de ti, muriendo por ti

Dime que hay pa' mi bebe

مثل یه دیوونه دنبالت راه افتادم، برات میمیرم

بگو که باهام میمونی عزیزم

[Shakira]

Qué!

چی؟

Pregúntale a quien tú quieras

Vida, te juro que no es así

Yo nunca tuve una mala intención

Y nunca quise burlarme de ti

Conmigo ves, nunca se sabe

Un día digo que no, y otro que sí 

از هرکسی که میخوای بپرس

زندگی من،قسم میخورم که اونطوری نیست

من هرگز نیت بدی نداشتم

من هرگزنمیخواستم گولت بزنم

ببین،بامن،هرگزنمیفهمی

یه روز میگم نه یه روز میگم آره

Yo soy masoquista

Con mi cuerpo un egoísta

من یک مازوخیست (نوعی بیماری روانی) هستم

یک خودخواه با بدن خودم 

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Siempre es a tu manera

Yo te quiero aunque no quiera

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

همیشه راه و روش تو همینه

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Vas libre como el aire

No soy de ti ni de nadie

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

مثل هوا آزادی

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

No soy de ti ni de nadie, eh-eh-eh

Nadie eh-eh-eh, nadie eh-eh-eh, nadie

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

هیچ کس ... هیچ کس .... هیچ کس

Con mi cuerpo un egoísta

یک خودخواه با بدن خودم 

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Siempre es a tu manera

Yo te quiero aunque no quiera

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

همیشه راه و روش تو همینه

من دوست دارم حتی اگه من رو نخوای

Tú eres puro, puro chantaje

Puro, puro chantaje

Vas libre como el aire

No soy de ti ni de nadie

تو یه تهدید کامل کامل هستی

تهدید کامل کامل

مثل هوا آزادی

من نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگری نیستم

دانلود و ترجمه آهنگ دسپاسیتو despacito


Despacito - Luis Fonsi Ft. Daddy Yankee      

به آرومی

Sí, sabes que ya llevo un rato mirándote

Tengo que bailar contigo hoy (DY!)

Vi que tu mirada ya estaba llamándome

Muéstrame el camino que yo voy (Oh)

بله ، می دونی که من در حال تماشای تو هستم 

من باید باهات برقصم امروز

من چشمات رو دیدم که داشت من رو صدا می زد

بهم راهی که باید برم رو نشون بده

Tú, tú eres el imán y yo soy el metal

Me voy acercando y voy armando el plan

Sólo con pensarlo se acelera el pulso (Oh, yeah)

تو آهنربایی و من فلزم

من دارم نزدیکتر میشم و نقشه می کشم برات

 فقط با فکر کردن بهش ضربانم میره بالا

Ya, ya me está gustando más de lo 

normal

Todos mis sentidos van pidiendo más

Esto hay que tomarlo sin ningún apuro.

حالا من در حال لذت بردنم بیشتر از حد معمول

تمام حواس من بیشتر می خواد

 این باید بدون هیچ زحمتی انجام بشه

Despacito , Quiero respirar tu cuello despacito

Deja que te diga cosas al oído

Para que te acuerdes si no estás conmigo

به آرومی، می خوام گردنت رو بو کنم به آرومی

بزار یه چیزایی رو تو گوشات بگم

برای اینکه به یاد بیاری وقتی که نیستی با من

Despacito , Quiero desnudarte a besos despacito

Firmar las paredes de tu laberinto

Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito (Sube, sube, sube, sube!)

به آرومی ، می خوام لختت کنم با بوسه ای به آرومی

علامت زدی دیوارها رو ازپیچ و خمت

و از کل بدنت یک دستخط  ساختی، ببر بالا ، ببر بالا 

Quiero ver bailar tu pelo

Quiero ser tu ritmo

Que le enseñes a mi boca

Tus lugares favoritos (Favorito, favorito, baby!)

می خوام رقص موهات رو ببینم

می خوام گام های آهسته و موزونت رو ببینم

که بهت یاد داده از لبهای(دهان) من

جاهای مورد علاقه تو رو(مورد علاقه، مورد علاقه، عزیزم)

Déjame sobrepasar tus zonas de peligro

Hasta provocar tus gritos

Y que olvides tu apellido.

بزار به  ناحیه  پر خطر تو تجاوز کنم

تا فریادت رو دربیارم

 ونام فامیلت رو فراموش کنی!! 

Si te pido un beso, ven dámelo

Yo sé que estás pensándolo

Llevo tiempo intentándolo

Mami esto es dando y dándolo

اگه ازت یه بوسه بخوام ،بیا بوسه ای به من بده

من می دونم که داری فکر می کنی

من داشتم تلاش می کردم زمانی

مامی این دادن و دادن اون(بوسه) هست

Sabes que tu corazón conmigo te hace ¡Bom-Bom!

Sabes que esa beba está buscando de mi ¡Bom-Bom!

می دونی که قلبت با من بوم بوم می زنه

تو می دونی که بچه ایه که دنبال بوم بوم من می گرده

Ven prueba de mi boca para ver cómo te sabe

Quiero, quiero, quiero ver cuánto amor a ti te cabe

بیا دهانم روتست کن تا ببینی چیزی هست که بهت مزه میده

می خوام، می خوام، می خوام ببینم چقدر عشق  داری

Yo no tengo prisa yo me quiero dar el viaje

Empezamos lento, después salvaje.

من عجله  ندارم من می خوام برم سفر

ما آروم شروع کردیم ، بعدش دیوونه وار (وحشیانه !!!!)

Pasito a pasito, suave suavecito

Nos vamos pegando poquito a poquito

Cuando tú me besas con esa destreza

Veo que eres malicia con delicadeza.

آروم آروم ، نرم نرمک، ما قصد داریم بچسبونیم کم کمک

وقتی تو منو می بوسی با مهارتت

می بینم که تو بدجنسی با ظرافت

Pasito a pasito, suave suavecito

Nos vamos pegando poquito a poquito

Y es que esa belleza es un rompecabezas

Pero pa' montarlo aquí tengo la pieza, oye!

آروم آروم ، نرم نرمک، ما قصد داریم بچسبونیم کم کمک

و این زیبایی یک پازل هست

اما واسه کنار هم گذاشتن حالا من یه قطعه دارم،هی

Despacito , Quiero respirar tu cuello despacito

Deja que te diga cosas al oído

Para que te acuerdes si no estás conmigo

به آرومی ، می خوام گردنت رو بو کنم به آرومی......... 

Despacito , Quiero desnudarte a besos despacito

Firmar las paredes de tu laberinto

Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito(Sube, sube, sube, sube!)

به آرومی ، می خوام لختت کنم با بوسه ای به آرومی ......

Quiero ver bailar tu pelo

Quiero ser tu ritmo

Que le enseñes a mi boca

Tus lugares favoritos (Favorito, favorito, baby!)

می خوام رقص موهات رو ببینم .....

Déjame sobrepasar tus zonas de peligro

Hasta provocar tus gritos

Y que olvides tu apellido.

بزار به  ناحیه  پر خطر تو تجاوز کنم ......

Despacito , Vamo' hacerlo en una playa en Puerto Rico

Hasta que las olas griten ¡Ay bendito!

Para que mi sello se quede contigo (Bailalo!)

به آرومی، بیا تو ساحل پورتوریکو این کار رو انجام بده

تا موجها فریاد بزنن خدای من!

جوری که مهر من باتو بمونه

دانلود اهنگ اسپانیایی پابلو البوران_اینطور نخواهد شد


پابلو آلبوران_اینطور نخواهد شد(اینجوری پیش نمیره)
برای دانلود اهنگ و دیدن لایریک همراه ترجمه به ادامه مطلب برید 
ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ اسپانیایی قلی مقصر از پرنس رویس

Culpa al Corazón - Prince Royce

برای دانلود اهنگ و لایریک و ترجمه به ادامه مظلب بروید

  ادامه مطلب ...

بسم الله الرحمان الرحیم

سلااااااااااااام دوستان

وبلاگ به صورت تخصصی دررابطه با زبا ن اسپانیایی و لاتین شروع به فعالیت  کرده.

و کانال تخصصی در این رابطه داره. تا شما عزیزان علاقه مند به زبان اسپانیایی  و فرهنگ و اهنگ های اون بتونید به رااااااحتی  و بدون هیچ مشکلی  از این زبان شیرین استفاده برید

در اینجا بخشی از مطالب فقط می زاریم

و برای راحتی شما بقیه مطالب در کانال تلگرام هست. لطفا نظرات خودتون وبهمون بگید .

برای شروع اموزش و اهنگ خواننده های مورد علاقه لاتینتون روی نوشته ابی کلیک کنید      spanpersamusic

برای ورود به کانال روی نوشته ابی کلیک کنید.

دانلود اهنگ اسپانیایی ماندیگا از زالیلا


Mandinga - Zaleilah
ماندیگا_زالیلا(یک اسم رومانیایی)
Asi, asi
vamos alla, 
اینجوری
بیا اینجا
Siento el ritmo del cuerpo tocandome
El perfume del viento besandome
Cuando estoy a tu lado, me siento bien
Ooh, yeah
Si me tocas, me abrazas quiero bailar
Soy feliz, puedo gritar 
ریتم بدنی که منو نوازش میکنه رو حس میکنم
عطر باد مرا میبوسد
وقتی باتو هستم،حس خوبی دارم
اگه منو نوازش کنی،منو درآغوش میگیری میخوام برقصم
من خوشحالم میتونم جیغ بزنم

Zaleilah, everyday, everybody
When you love, you say everyday, everybody
Zaleilah, everyday, everybody
Zaleilah-leilah-lei, Zaleilah-leilah-lei. x2
زالیلا(یه اسم هس)،همهههه
وقتی تو دوس داشتی بگو همه همه
Tu dejate amarte, dejame amarte toda la vida
Tu nunca lo dudes que estoy para ti, nada mas
Mi chico bonito un poco negrito, ven papito ven aca
Siempre contigo siento que es vivo en un amor real. x2
بذار عاشقت بشم،بذار تمام زندگیم عاشقت بشم
هیچوقت شک نکن که من برای توام،دیگه نه
پسر خوشگل من یکم سیاهه،بیا عزیزم بیا اینجا
همیشه باتوعشق واقعی رو حس میکنم 

Hook:
Zaleilah, everyday, everybody
When you love, you say everyday, everybody
Zaleilah, everyday, everybody
Zaleilah, Zaleilah.
تکراری
When you make me feel so special
I am dreaming, I am dreaming
Oooh...
وقتی باعث میشی احساس خاصی داشته باشم
من رویا میبینم
Everybody say.....
Vamos, vamos, vamos,vamos alla, (ahi)
vamos, vamos, (asi), vamos (muevete) 
vamos, vamos, vamos, vamos alla (arriba arriba)
(asi asi, vamos all
موزیکهای بیشتر در
t.me/spanpersamusic