spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Lo Malo از Aitana ft. Ana Guerra

Aitana ft. Ana Guerra - Lo Malo

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Clandestino از Shakira feat. Maluma به همراه ترجمه فارسی و لیریک

Shakira feat. Maluma - Clandestino

دانلود آهنگ  Clandestino از Shakira feat. Maluma به همراه ترجمه فارسی و لیریک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


 دانلود آهنگ  Clandestino از Shakira feat. Maluma 

#موزیک 

قایمکی، یواشکی، مخفیانه

(More fire)

@SpanPersaMusic

Sabes que no nos conviene

می‌دونی که ما [سر این موضوع] به توافق نمی‌رسیم

Que la gente sepa lo que ambos tenemos

که مردم چیزی که جفتمون داریم رو بدونن

Que comemos de una fruta prohibida

که از میوه ممنوعه خوردیم

Nos encanta y lo sabemos, jajaja

باهاش حال می‌کنیم و اینو می‌دونیم

@SpanPersaMusic

Yo no necesito a ningún otro Don Juan

من به یه «دون خوان» (پسرِ دختر کُش) دیگه ای نیاز ندارم

Que me abra la puerta cuando llego a un restaurant

که وقتی به به رستوران رسیدم، در رو برام باز کنه

Ese maletín no necesita más flores

اون چمدون، به گل بیشتری احتیاج نداره

(ینی ظرفیت قلبش تکمیله)

Tu calla'íto, baby, de to's los rumores

در مقابل تمام شایعات سکوت کن (آروم باش و بهشون گوش نده...)

@SpanPersaMusic

Lo nuestro es ilegal y no te voy a negar

رابطه‌مون غیرقانونی عه و من تو رو انکار نمی‌کنم

Que yo pago la condena por besarte (muack)

که من برای بوسیدن تو، محکوم میشم

(صدای همیشگی «ماچ»های معروف مالوما در پس‌زمینه)

Sé que a ti te pasa igual y no me puedes negar

می‌دونم که تو هم اینارو تجربه کردی و تو هم نمی‌تونی منو انکار کنی

Yo ya cometí el error de enamorarme (yeh, yeh)

من دیگه مرتکب خطای «عاشق شدن» شدم

@SpanPersaMusic

Yo vine a verte, a entretenerme

من اومدم که ببینمت، که سرگرم بشم

Y me robaste un beso que aun no piensas devolverme

و ازم یه بوس دزدیدی و هنوز به برگردوندنش فکر نمی‌کنی

Me sentía volando, me iba escapando

حس می‌کردم دارم پرواز میکنم

دانلود RIKI Ft. CNCO به نام Dolor de cabeza همراه با ترجمه و لیریک

RIKI Ft. CNCO - Dolor de cabeza

#موزیک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید.  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Calypso از Luis Fonsi

Calypso – Luis Fonsi
برای دانلود آهنگ و دیدن ترجمه به ادامه مطلب بروید.
 
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگDuraازDaddy Yankee Ft. Becky G, Bad Bunny & Natti Natasha به همراه ترجمه و لیریک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

برای دانلود موزیک ویدیو و عکس نوشته و اخرین اخبار و اهنگ های بیشتر به کانال تلگرام ما بروید. 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Otra estrella en tu corazón از Sergio Ramos & Demarco Flamenco

Sergio Ramos & Demarco Flamenco - Otra estrella en tu corazón

برای دانلود اهنگ  و ترجمه به ادامه مطلب بروید

برای دانلود موزیک ویدیو به کانال تلگرام ما بروید  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ های جام جهانی 2018 لاتین Will Smith, Nicky Jam, Era Istrefi - Live It Up

دانلود اهنگ اسپانیایی جام جهانی

دانلود آهنگ نیکی جم برای جام جهانی

دانلود آهنگ Will Smith, Nicky Jam, Era Istrefi - Live It Up

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Fonseca Simples Corazones

Fonseca Simples Corazones 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید  ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ Tu Enemigo از Pablo López

Pablo López - Tu Enemigo

پابلو لوپز_دشمن تو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Mon Laferte La Trenza

Mon Laferte

La Trenza

دانلود آهنگ

Tu eres distinta

A todas las de barrio

Para mi

La princesa de la población

تو متفاوتی

از تمام دخترای این محله

برای من

تو پرنسس این شهری

Eres hermosa

Como una perla

No debes pasar hambre

No debes de sufrir

@Spanpersamusic

توزیبایی

مثل یک مروارید

تو نباید گرسنگی بکشی

نباید تو رنج و عذاب باشی

Y mientras tejo tu trenza

Imagino cuando crezcas

Verás como vas a brotar

Serás la flor más bella

@Spanpersamusic

و در حالی که موهاتو می بافم

تصورشو می کنم وقتی که بزرگ شی

خواهی دید که چطور جوانه می زنی

زیباترین گل خواهی شد

Cuando te miro, mi reina

Cuando te escucho cantar

Yo sé, una estrella serás

La que más va a brillar

وقتی بهت نگاه می کنم،ای ملکه من

وقتی به آوازت گوش میدم

می دونم که تو ستاره ای خواهی شد

که از همه بیشتر می درخشه

Tu no vas a caer

Como esta vieja

Que dejo de cantar

Por un amor

@Spanpersamusic

تو سقوط نخواهی کرد

مثل این پیرزن(اشاره به خود)

که آواز خوندنو رها کرد

بخاطر عاشق شدن

Debes ser libre

Salirte de esta mierda

No haga caso en lo que dicen

No quieren que florezca

تو باید رها باشی

خودتو ازین کثافت بیرون بکشی

حرفایی که میزنن رو نادیده بگیر

اونا نمیخوان ببینن که تو شکوفاشدی

Y mientras tejo tu trenza

Imagino cuando crezcas

Verás como vas a brotar

Serás la flor más bella

@Spanpersamusic

"تکراری"

Cuando te miro, mi reina

Cuando te escucho cantar

Yo sé, una estrella serás

La que más va a brillar

"تکراری"

Yo sé, una estrella serás

La que más va a brillar

Yo sé, una estrella serás

La que más va a brillar

"تکراری"

برای دانلود آهنگ های بیشتر به کانال تلگرام ما بروید و لدت ببرید

دانلود آهنگ Besos en Guerra از Morat, Juanesهمراه لیریک

Besos en Guerra

Morat, Juanes

برای دانلود به ادامه مطلب بروید  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Sebastián Yatra - MANTRAهمراه موزیک و لیریک

دانلود آهنگ Sebastián Yatra - MANTRA

Sebastián Yatra - MANTRA

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ La Llave از Pablo Alborán با لیریک و ترجمه فارسی

La Llave_Pablo Alborán

کلید_پابلو آلبوران  همراه با گروه pico

 

برای دانلود موزیک ویدیو و زیر نویس  و فیلم ها به کانال تلگرام ما بروید

ادامه مطلب ...

اهنگ Cuando me siento bien از Efecto Pasillo

Efecto Pasillo - Cuando me siento bien

#موزیک 

Cuando me siento bien, la sartén no se pega

وقتی حالم خوبه، چیزی به ماهی‌تابه نمی‌چسبه

Me sale la tortilla, redondita, perfecta

نون ترتیلا برام گرد و بی‌نقص در میاد

El frio es una excusa para abrazarte más

سرما یه بهونه برای بیشتر بغل کردنته

Si la casa está sucia, nos vamos a una hostal

اگه خونه کثیفه، بزن بریم به یه  هاستل

@SpanPersaMusic

Me siento bien, la música me inspira

حالم خوبه، موزیک برام الهام بخشه

Merengue, bachata en tu vote dormida

رقص مرنگ، باچاتا، توی رأی‌ت خوابیده

Con cuatro palabras te hago una poesía

با چهار تا کلمه برات یه شعر می‌سرایم

Enciendo la noche y alargo los días

شبو روشن می‌کنم و روزا رو بلند می‌کنم

@SpanPersaMusic

Soy capaz de leerte la mente

من توانایی خوندن ذهن تو رو دارم

Arreglar los problemas, de toda la gente

مشکلات رو حل می‌کنم، مشکلات همه مردمو

Voy cantando las vueltas del mundo

دور دنیا رو میرم در حالی که دارم آواز می‌خونم

En solo un segundo le prendo la luz al sol

فقط در یه لحظه نور (چراغ) خورشیدو روشن می‌کنم

Te doy mi sonrisa y te cambia la vida

لبخندمو بهت میدم و زندگی‌تو عوض می‌کنم

Hoy tu lotería voy a ser yo, voy a ser yo

امروز لاتاری تو من خواهم بود، من خواهم بود

@SpanPersaMusic

Que suerte, tenerte

چه شانسی(اقبالی)، داشتنت

Cuando amanece y me dices te quiero

وقتی سپیده دم میشه و بهم میگی «دوست دارم»

Quererte, tan fuerte

دوس داشتنت، اونقد قوی 

Que tiemble de emoción el universo

که جهان از احساس بلرزه

@SpanPersaMusic

Cuando me siento bien,ع aparco donde sea

وقتی حالم خوبه، هرجا بشه، پارک می‌کنم

Pinto los semáforos de verde siempre

همیشه چراغا رو سبز رنگ می‌کنم

دانلود آهنگDinero از Jennifer Lopez feat. Cardi B & DJ Khaled همراه ترجمه ولیریک

Jennifer Lopez feat. Cardi B & DJ Khaled - Dinero

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ Se Vende از Alejandro Sanz همراه با لیریک و ترجمه فارسی

Se Vende

Alejandro Sanz 

برای  دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید.

موزیک ویدیو و عکس نوشته و آخرین اخبار دنیای لاتین بیشتر در کانال تلگرام

ادامه مطلب ...