spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود موزیک ویدیو اهنگ و موزیک ویدو ساعت نرو جلو از مصطفی یگانه

امروز یه کلیپ از اهنگ ساعت نرو جلو مصطفی یگانه تهیه کردم که خیلی احساسی و قشنگه...

حقیقتش خودم تازه دیدمش گفتم بزارم تو وب شاید خوشتون بیاد...

هم اهنگش هست و هم موزیک ویدیوش ..فقط کافی روی کلمه اهنگ یا کلیپ که در پایین اومده کلید کنید تا براتون باز بشه..و شروع کنید به دانلود کردن..امید وارم خوشتون بیاد.

دانلود کلیپ

نظر یادتون نره...

دانلود اهنگ با کیفیت320

هر چی خواستید بگید..اگر تونستم حتما میزارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 00:46

هنوز بعد دوسال با تمام احساس این موزیک رو گوش میکنم

morteza zavareyan دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 17:12 http://mortezaouou@gmail.com

خیلی عالی بود و اینم شمارم 09214692642

mohammad 209 چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 02:11

من خیلی این آهنگ رو دوست دارم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد