spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ اسپانیایی زحل از پابلو البوران


Pablo Alboran_SATURNO

برای دانلود اهنگ و دیدن لایریک به ادامه مطلب بروید

  پابلو آلبوران_زحل

(برای دانلود روی اسم اهنگ کلیک یا لمس کنید)

Vuelves, en cada sueño que tengo caigo de nuevo en tu red, 

sé que tarda un tiempo curarme de ti de una vez

Tuve tantos momentos felices que olvido lo triste que fue 

darte de mi alma, lo que tú echaste a perder. 

برگشتی به هر رویایی که منو به تور تو پرتاب میکرد.

میدونم که بعدا یک باره زمان منو از(دردهای) تو خوب میکنه.

دقایق شاد زیادی داشتم که (بواسطه اونا)ناراحتی هایی که بود را فراموش کردم 

روحم رو‌بهت دادم چیزی که تو از دست دادی .

Yo no quería amarte, tú me enseñaste a odiarte.

من نمیخوام عاشقت باشم تو بهم یاد دادی ازت متنفر باشم

En Saturno viven los hijos que nunca tuvimos

en Plutón aún se oyen gritos de amor. 

En la Luna gritan a solas tu voz y mi voz, 

pidiendo perdón,

cosa que nunca pudimos hacer peor. 

در زحل فرزندانی زندگی میکنند که هرگز نداشتیم

درپولوتو هنوز فریادهایشان از عشق شنیده میشود

درماه از تنهایی فریاد میزنند

صدای تو و من عذرمیخواهند

چیزی که هرگز نتوانستیم ضعیفش کنیم

Tienes la misma culpa que tengo, 

aunque te cueste admitir que sientes como siento 

la almohada no suele mentir. 

توهمون گناهی رو داری که من دارم

هرچند سخته کاری کنم که همون چیزیو حس کنی که من حس میکنم

بالش من معمولا دروغ نمیگه(یعنی بالشش از اشک خیس شده و از این حرفا)

Y yo no quería amarte, tú me enseñaste a odiarte, 

todos los besos que me imaginé, vuelven al lugar donde los vi crecer.

من نمیخوام عاشقت باشم تو بهم یاد دادی ازت متنفر باشم

تمام بوسه هایی که تصورمیکردم،به مکانی بازمیگردند که من رشد کردنشان را ببینم.

En Saturno viven los hijos que nunca tuvimos

en Plutón aún se oyen gritos de amor. 

En la Luna gritan a solas tu voz y mi voz, 

pidiendo perdón, cosa que nunca pudimos hacer peor. 

Gritan a solas tu voz y mi voz, cosa que nunca pudimos hacer... 

Cosa que nunca pudimos hacer peor

نظرات 3 + ارسال نظر
رودابه چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 12:24

عاشق صداشم مرسی

واقعاااا صداش خوبه.منم عاشق صداشم

تمنا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 21:01


خخخخخ

فاطی شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 19:10

ممنون از سلنای عزیییییز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد