spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ اسپانیایی پابلو البوران_اینطور نخواهد شد


پابلو آلبوران_اینطور نخواهد شد(اینجوری پیش نمیره)
برای دانلود اهنگ و دیدن لایریک همراه ترجمه به ادامه مطلب برید  
No hay reglas para amar, no hay forma de acertar 
solo pretendo ser tu mejor verdad. 
Pero tú vienes y te vas, y yo alerto al corazón, 
si te vas a quedar, no entenderé otro adiós. 
Que el hambre que tienes se olvida de las mordidas que ya le dio a mi vida. 
هیچ قانونی برای دوس داشتن وجود نداره،هیچ راهی برای موفق شدن وجود نداره
فقط سعی میکنم بهترین حقیقتت باشم
اما تومیای و میری و قلبم سریعتر میتپه
اگه خواهی موند یه خداحافظی دیگه رو متوجه نخواهم شد
گرسنگی‌ای که توداری گزش هایی که از زندگیم زدی را فراموش کرده.
No vaya a ser que te quiera y te vuelvas a ir, 
no vaya a ser que me enamore aún más de ti. 
No vaya a ser que me equivoque y te vuelva a perder, 
no vaya a ser que me caiga otra vez. 
اینطور نخواهد شد که دوستت داشته باشم و تو دوباره بخوای بری
اینطور نخواهد شد که که من هنوز عاشقت باشم
اینطور نخواهد شد که که من اشتباه کنم و تورو از دست بدم
اینطور نخواهد شد که که دوباره شکست بخورم
Te juro que intenté no verte en otra piel 
vacío en el papel mi rabia y mi ser. 
Espero no llevar la cruz de perdonar 
a quién no me hace bien y juega a marear. 
El tiempo no borra, ni esconde tanta despedida, 
no busques más salida. 
قسم میخورم که سعی میکنم تورو در پوست دیگری نبینم
خالیست برروی کاغذ خشم من و وجود من
آرزو میکنم به جایی نرسم که از کسی عذربخوام که حالمو خوب نکرده و عذابم داده
زمان اینهمه وداع رو نه پاک میکنه و نه پنهان
دیگه دنبال راه خروج نگرد
No vaya a ser que te quiera y te vuelvas a ir, 
no vaya a ser que me enamore aún más de ti. 
No vaya a ser que me equivoque y te vuelva a perder, 
no vaya a ser que me caiga otra vez.
نظرات 3 + ارسال نظر
رودابه چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 12:24

تمنا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 20:58

واقعا حرف نداااارید

فاطی شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 19:09

واهااای اهنگ اسپانیایی با لایریک و ترجمه
هوووراااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد