spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ وای خدای من از پیت بول و چاکال+دانلود اهنگYandel fat pitbull,El chacal_ay mi dios



Yandel Ft Pitbull, El Chacal - Ay Mi Dios

یاندل و پیت بول و چاکال_وای خدای من

برای دانلود اهنگ و مشاهده ترجمه و لایریک به ادامه مطلب بروید.         دانلود اهنگ

Quizás se le olvido

que los besos más humildes 

le borraron de la piel el chanell

yo no reclamo nada, eso quedo en el ayer

agradecerle a estos ojos que la vieron llorar 

una vez y ya tu vez

شاید فراموش کرده

اون بوسه های ساده رو

که chanell از پوستش پاک میکردن

من ادعای هیچی رو ندارم این در دیروز باقی میمونه

ازش بخاطر دیدن چشمای گریونش تشکر میکنم

یه بار 

Quizás se le olvido, decir que me 

quería en esa tarde tan fría de invierno 

por prestarle atención a la ropa, a la cara 

y el cuerpo, quizás se le olvido

شاید فراموش کرده،گفتن این که

میخواستم در اون بعداز ظهر سردتراز زمستون

به لباسش،صورتش و بدنش توجه کنم،شاید فراموش کرده

Ay mi Dios quizás perdí 

en la batalla por que el que merece no pide 

que me amará y quisiera de la forma en que yo lo hice 

es que amar con habilidad , nunca ha sido posible

وای خدای من شاید شکست خوردم 

در جنگ چون کسی که به لیاقتشو داره مرا دوست نخواهد داشت و میخواست با روش من آنرا انجام دهد

مث اینکه توانایی دوست داشتن هرگز امکان پذیر نیس

Yo no me niego al amor, no me niego a nada que me de pasión 

yo no me niego a sus besos, que son traicioneros y matan de dolor 

si soy sentimental, cuando te acuestes con alguien ya tu veras 

que no es igual, lo vas a lamentar

من عشقو انکار نمیکنم،من هیچ چیزی از شورو احساس رو انکار نمیکنم

من بوسه هاشو انکار نمیکنم که خائنانه بودن و درد رو میکشتند

اگر (میبینی) من احساساتی میشوم وقتی تو خودت را به کسی تقدیم میکنی

تو نیز خواهی دید که این عادی نیست و بخاطر آن گریه وزاری خواهی کرد

Mamita que Dios te bendiga y que sigas para adelante 

que busques tu vida, que busques un amante

te deseo lo mejor, que todo sea perfecto 

tu no puedes con mi vida, bueno mami per

عزیزم امیدوارم خداوند توروخوشبخت کنه وهمیشه پیشرفت کنی

که دنبال زندکیت باشی و دنبال یک عاشق

برات بهترینهارو آرزو میکنم که همه چیز عالی باشه

تو نمیتونه (به) زندگی من وارد شی

Que tu quieres que te diga, que yo soy perfecto 

ay mamita eso no existe, eso es un cuento, eso es un chiste 

te lo digo en español, en ingles, hasta en chino 

yo no cambio por nadie yo soy quien soy, no te gusta

entonces me voy

که میخوای بهت بگم که من عالی هستم

وای عزیزم این وجود نداره این یه داستانه یه جوک هس

بهت اسپانیایی میگم،انگلیسی حتی چینی

من بخاطر هیچکس عوض نمیشم من کسیم که هستم نه چیزی که دوست داری

سپس میرم

Ay mi Dios quizás perdí 

en la batalla por que el que merece no pide 

que me amará y quisiera de la forma en que yo lo hice 

es que amar con habilidad, nunca ha sido posible

وای خدای من شاید شکست خوردم 

در جنگ چون کسی که به لیاقتشو داره مرا دوست نخواهد داشت و میخواست با روش من آنرا انجام دهد

مث اینکه توانایی دوست داشتن هرگز امکان پذیر نیس

Yo no me niego al amor, no me niego a nada que me de pasión 

yo no me niego a sus besos, que son traicioneros y matan de dolor 

si soy sentimental, cuando te acuestes con alguien ya tu veras 

que no es igual, lo vas a lamentar

من عشقو انکار نمیکنم،من هیچ چیزی از شورو احساس رو انکار نمیکنم

من بوسه هاشو انکار نمیکنم که خائنانه بودن و درد رو میکشتند

اگر (میبینی) من احساساتی میشوم وقتی تو خودت را به کسی تقدیم میکنی

تو نیز خواهی دید که این عادی نیست و بخاطر آن گریه وزاری خواهی کرد

Hiciste lo que hiciste

cuando quisiste, con quien quisiste 

y quieres volver, pero ya no es posible

rompiste mi corazón sin compasión 

jugaste con mis sentimientos y i amor 

date una vuelta que llego mi momento 

no quiero verte, ya se que estas sufriendo 

mami boom bye bye, que esta es la despedida

que al que Dios se lo dio

کار خودتو کردی

وقتی میخواستی با کسی که میخواستی

و میخوای برگردی اما دیگه ممکن نیس

بدون هیچ دلسوزی دل منو شکستی

بااحساسات و عشقم بازی کردی

تغییری بهت میدم که به دقیقه من برسی

نمیخوام ببینمت دیگه میدونم که داری رنج میکشی

مامی بای بای چون این خداحافظیه که خداوند میده

Ay mi Dios quizás perdí 

en la batalla por que el que merece no pide 

que me amara y quisiera de la forma en que yo lo hice 

es que amar con habilidad, nunca ha sido posible

وای خدای من شاید شکست خوردم 

در جنگ چون کسی که به لیاقتشو داره مرا دوست نخواهد داشت و میخواست با روش من آنرا 

دانلود اهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد