spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو بسیار زیبای Nicky Jam - El amante به همراه ترجمه فارسی

برای دانلود این آهنگ زیبا و موزیک ویدیو آن به ادامه مطلب بروید
  
Nicky Jam - El amante
نیکی جم_ عاشق

تنها کانال ترجمه موزیک ویدیو های لاتین 
برای  دریافت زیر نویس های  بیشتر در کانال تلگرام ما عضو شوید

Ya yo me cansé, no quiero ser tu amante
Te digo de mi parte
Que no aguanto más،
من خسته شدم، دیگه نمیخوام عاشقت باشم
من سهم خودمو بهت گفتم
که بیشتر نمیتونم تحمل کنم

Ya no aguanto ver el otro cómo dice que es el dueño tuyo 
Me mata el orgullo
Él ni te sabe hablar
دیگه نمیتونم تحمل کنم و ببینم که یکی دیگه چجوری داره میگه که صاحب توعه
این غرور منو میشکونه
اون حتی نمیدونه چجوری حرف بزنه

Esta la hice pa' él 
Cuando la escuche, quiero estar ahí para ver 
این چیزیه که من برا اون انجام دارم
وقتی که تو داری میشنویشون، دوس دارم اونجا باشم و ببینم
@SpanPersaMusic
Cuando se entere y sepa que soy dueño de usted 
Tal vez suene un poco mal, lo sé y no me luce
Todo es por usted
وقتی که اون بفهمه و بدونه که من صاحب توعم
این ممکنه یکم غلط به نظر بیاد، اینو میدونم وبرا منم خوب به نظر نمیاد
اینا همش برای توعه
@SpanPersaMusic
Mami yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que con él te sientes fría
عزیزم من خودمو برای تو میدونم
میدونم که توعم خودتو برای من میدونی 
به دوس پسرت بگو
که وقتی باهاشی، احساس سرما میکنی
@SpanPersaMusic
Mami yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que él es una porquería
عزیزم من خودمو برای تو میدونم
میدونم که توعم خودتو برای من میدونی 
به دوس پسرت بگو
که آدم آشغالیه

Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más
من میتونم تو رو گرم تر کنم
گرم تر،گرم تر، گرم تر،

Solo una cosa te preguntaré 
Si tienes frío, ¿quién te da calor? 
Yo soy el dueño de tu fantasía 
Nadie lo hace como yo 
فقط یه چیزی هست که ازت میپرسم
اگه سردت باشه، کی بهت گرما میده؟
من صاحب فانتزیای تو هستم
هیچکس نمیتونه اینو مثه من انجام بده

Si te vistes bonita, él no te dice na'
Y a mí tú me gustas hasta sin maquillar 
Tú siempre a mí me dices que él te trata mal 
Y eso lo tienes que acabar
اگه لباس قشنگی پوشیده باشی، اون بهت نمیگه، نه
و من تو رو حتی بدون آرایش هم دوست دارم
تو همیشه بهم میگی که باهات بد رفتار میکنه
و خب تو باید اینو تمومش کنی

Dime qué tú vas a hacer 
Mami tengo la inquietud 
Si quieres sufrir con él 
Eso lo decides tú 
بهم یگو که میخوای چیکار کنی
عزیزم من بی قرارم
اگه تو داری با بودن با اون زجر میکشی
اینو خودت خواستی و تصمیم گرفتی

Que seas feliz con él 
Yo no te contestaré 
Sé que me vas a llamar 
Cuando me extrañe tu piel
امیدوارم که باهاش خوشحال باشی
من دیگه جوابتو نمیدم
مسدونم که میخوای بهم زنگ بزنی
وقتی که پوستت برای من دلش تنگ شده

Mami, yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que con él te sientes fría
عزیزم من خودمو برای تو میدونم
میدونم که توعم خودتو برای من میدونی 
به دوس پسرت بگو
که وقتی باهاشی، احساس سرما میکنی

Mami, yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que él es una porquería
عزیزم من خودمو برای تو میدونم
میدونم که توعم خودتو برای من میدونی 
به دوس پسرت بگو
که آدم آشغالیه

Esta la hice pa' él 
Cuando la escuche, quiero estar ahí para ver 
این چیزیه که من برا اون انجام دارم
وقتی که تو داری میشنویشون، دوس دارم اونجا باشم و ببینم
@SpanPersaMusic
Cuando se entere y sepa que soy dueño de usted 
Tal vez suene un poco mal lo sé y no me luce
Todo es por usted
وقتی که اون بفهمه و بدونه که من صاحب توعم
این ممکنه یکم غلط به نظر بیاد، اینو میدونم وبرا منم خوب به نظر نمیاد
اینا همش برا توعه

Mami yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que con él te sientes fría
ت

Mami yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sientes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que él es una porquería
ت

Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más, más, más 
Te caliento más
ت

Mami, yo me siento tuyo 
Yo sé que tú te sien tes mía 
Dile al noviecito tuyo 
Que él es una porquería
ت
Ya no quiero ser tu amante
من دیگه نمیخوام عاشقت باشم

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHRAN یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 10:51

عالی

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد