spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Tu Quieres Volver از GIPSY KINGS همراه با ترجمه فارسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب  بروید.

دانلود آهنگ های بیشتر در کانال تلگرام ما 

https://t.me/spanpersamusic

  

GIPSY KINGS_Tu Quieres Volver

جیپسی‌کینگ_ تو میخوای برگردی



Tu quieres volver

Y no te veo mas

Tu quieres volver

Y no me siento na

تو میخوای برگردی

و دیگه نمیبینمت

تو میخوای برگردی

و دیگه چیزیو حس نمیکنم


Ahora tu me pierdes la rason

No diga nada siempre siempre seran los dos

Y sabemos aquella noche

Y por la cage lo mismo sera

الان باعث شدی عقلمو از دست بدم

چیزی نگو همیشه همیشه(تقصیر) هردومون بود

و همدیگرو اون شب شناختیم

و بخاطر بدعمل کردن همون جور موند

Tu quieres volver

Y no te veo mas

Tu quieres volver

Y no me encuentro mas

ت


Yo pienso aquel dia

Lo mismo que ayer

Lo mismo sera

Yo pienso aquel dia

Lo mismo que ayer

Lo mismo pensa

من اون روز فک کردم

همون فکری که دیروز کردم

همون جوری که بود

من اون روز فک کردم

همون فکری که دیروز کردم

همون فکر رو


Tu quieres volver

Y no te veo mas

Tu quieres volver

ت

Y no me encuentro na

Tu quieres volver

Y no me siento na

و من هودمو پیدا نمیکنم

تو میخوای برگردی

و من چیزیو حس نمیکنم

Tu quieres volver

Y no me encuentro na

تو‌میخوای برگردی

ومن خودمو پیدا نمیکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد