spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Jennifer Lopez به نام El Anillo به همراه لایریک و ترجمه فارسی

دانلود آهنگ Jennifer Lopez - El Anillo

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید 

Me tratas como una princesa y me das lo que pido

تو با من مثل یه پرنسس رفتار میکنی و هرچیزی رو که میخوام بهم میدی

Tu tienes el bate y la fuerza que yo necesito

تو خفاش داری و قدرتی که من نیاز دارم 

Cuando estamos solos te juro que no me falta nada

وقتی تنها هستیم قسم می خورم که هیچ چیز دیگه ای نمیخوام (به هیچ چیز دیگه ای نیاز ندارم)

Te pongo un 13 de 10 cuando estamos en la cama

وقتی تو تخت هستیم،

Nunca habia sentido algo tan grande

هیچوقت چیزی به این عظمت حس نکرده بودم (یا خدا)

Y me vuelve loca tu lado salvaje

اون سمت شخصیت وحشی‌ت، دیوونه‌م می‌کنه

Tu me has dado tanto que he estado pensando, 

تو بهم بیشتر ازون چیزی که فکر می‌کردم، دادی

ya lo tengo todo, 

الآن همه چی دارم

Pero, y el anillo pa cuando. 

اما پس انگشتر کِی؟

Huele como me gusta

همون طور که دوس دارم به مشام میرسه

Me besas como me gusta

منو همون‌جوری که دوس دارم می‌بوسی

Me agarras como me gusta,

منو جوری که دوس دارم، بغل می‌کنی 

Sigue asi que a mi me gusta

منو همینجوری که دوس دارم دنبال کن

como muerde la fruta

مثه گاز زدن میوه

Si sale de noche me asusta

اگه از شب خارج بشه، من میترسم

Conoces la fruta 

میوه رو میشناسی


Asi, asi, que me gusta 

این‌جوری، این‌جوری که من دوس دارم

Sigue aqui, papi esto es pa ti

اینجا رو دنبال کن، عزیزم این مال توعه 

Dale atras que asi somos las del Bronx

بیا برگرد که اینجوری ما از Bronx هستیم (یه شهر تو NYC )

Don't stop, muevete mas, que sigue la fiesta conmigo nomas

وای نستا، بیشتر تکون بده، که جشنو با من ادامه بده

No pierdas el enfoque

تمرکزتو از دست ندی

Papi tienes la clase

عزیزم با کلاس هستیا

Cuando apenas la toques

ولی لمسش می‌کنی

(دوباره شرو کردن باز)

Un run con tres en base

با ۳شماره...

No te digo nada

بهت هیچی نمیگم

Yo no soy mujer regalada

من یه زن ساده نیستم

Ponte en eso ya, si no papi echa pa’lla

ای خداااا

Tu sabes que yo tengo

می‌دونی که من دارم

Lo que no tienen otras

چیزی که بقیه ندارن

Cuando muevo mi cuerpo el tuyo se alborota 

وقتی بدنمو تکون میدم، بدن تو مشتعل میشه

Las mujeres, sabemos lo que nos toca

خانوما، ما کاری رو که باید انحام بدیم رو میدونیم

Si quieren todo eso

اگه همه شو میخان

Que nos pongan la roca

برامون آهنگ راک بذارن



Pero, y el anillo pa cuando

الکس رودریگز جان

مبارکت باشه برادر

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 16:20

این رو نگه پولدار میشد؟
قیافه نداره
بامزه هم که نیس

عروس اینده مادر هیونجین❤ چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 17:58

عجب اهنگ مثبتی زنیکه عجب حس و حالی برای گفتن این مدل اهنگا داره

نیلو سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 18:31

فقد حسی که مترجم توی متن موزیک نوشته

نیلو سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 18:27

فقد حساب خود مترجم که تو متن نوشته

هیچی چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 01:30

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد