spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Quiéreme از Jacob forever Ft.Farruko

Quiéreme_Jacob forever Ft.Farruko
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید 

دانلود آهنگ کلیک کنید
Cuando el sol toque tu ventana   
Y llegue otro día a tu vida   Cuando despiertes   
Y no me encuentres en tu cama   Abrazándote   
Amándote     
وقتی افتاب پنجرتو میزنه
و یک روز دیگه در زندگیت میاد
وقتی بیدار میشی
و منو در تختت پیدا نمیکنی
در اغوشت (پیدا نمیکنی)
عاشقت ( پیدا نمیکنی) 

 Como vas a mirar la hora en el reloj   
Como vas a hablar cuando te falte mi voz   
Dime que harás   
Cuando no estemos tú y yo    
چه جوری به زمانهای ساعت نگاه میکنی
چه جوری صحبت میکنی وقتی صدای منو کم داری
بگو چیکار میکنی
وقتی که من و تو باهم نیستیم
@spanpersamusic
Por eso quiéreme   
Quiéreme como te quiero yo   
Pa’ que te dure mi amor  
 Pa’ que te dure mi amor   
  بخاطر همین منو بخواه
  منو بخواه همان گونه که من تورو می خوام
  (منو بخواه) تا عشقم برات پیادار باشه  
(منو بخواه) تا عشقم برات پیادار باشه
  
 (تکرار) 

 Si tú me vieras como te veo yo   
Si me quisieras como te quiero yo
Te juro no acabaría nuestro amor
   اگر همون جوری که من تورو میبینم تو منو ببینی
  اگه همون جوری که من تورو میخوام منو بخوای  بهت قول میدم عشق ما پایانی نخواهد داشت
@spanpersamusic
Déjame consentirte   
Y darte cariñito   
Y hacerte cosas ricas   
Regálame un ratito   
Solo un momento a solas yo necesito   
No te hagas la difícil pégate un poquito  
اجازه بده بهت ازادی عمل بدم  
نوازشت کنم  
کارهای باحال برات انجام بدم  
یک لحظه بهم هدیه بده (فرصت بده)  فقط یک دقیقه که من لازم دارم  
کارهارو سخت نکن کمی بهم بچسب  
Y déjame   
Besar tu cuerpo   
Y explorar tu piel   
Hacerte lo que nadie pudo hacer   
Yeh y Yeh  
بهم اجازه بده  
ببوسم بدنتو  
و جستجو کنم پوست بدنتو  
کاری برات انجام بدم که هیشکی نتونسته انجام بده

(تکرار)
@spanpersamusic
Cuando no puedas amarme
Cuando no puedas quererme
Vas a llamarme   
Y no estaré para atenderte
Siento   
Que te va a matar la soledad   
Sin mí la vida se te va   
Por siempre tú me extrañarás
     وقتی تو نمیتونی عاشقم باشی  
وقتی نمیتونی منو بخوای  
منو صدا خواهی زد   
و دیگه برای توجه بهت (در دسترست) نیستم  
حس میکنم  
(وقنی کسی نیست)  که نتهایت را از بین ببره  
بدون من زندگیت خواهد رفت  
و برای همیشه دلت برام تنگ میشه  

 
( تکرار)  
 
ترجمه از ((  mazake ))
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد