spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Clandestino از Shakira feat. Maluma به همراه ترجمه فارسی و لیریک

Shakira feat. Maluma - Clandestino

دانلود آهنگ  Clandestino از Shakira feat. Maluma به همراه ترجمه فارسی و لیریک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


 دانلود آهنگ  Clandestino از Shakira feat. Maluma 

#موزیک 

قایمکی، یواشکی، مخفیانه

(More fire)

@SpanPersaMusic

Sabes que no nos conviene

می‌دونی که ما [سر این موضوع] به توافق نمی‌رسیم

Que la gente sepa lo que ambos tenemos

که مردم چیزی که جفتمون داریم رو بدونن

Que comemos de una fruta prohibida

که از میوه ممنوعه خوردیم

Nos encanta y lo sabemos, jajaja

باهاش حال می‌کنیم و اینو می‌دونیم

@SpanPersaMusic

Yo no necesito a ningún otro Don Juan

من به یه «دون خوان» (پسرِ دختر کُش) دیگه ای نیاز ندارم

Que me abra la puerta cuando llego a un restaurant

که وقتی به به رستوران رسیدم، در رو برام باز کنه

Ese maletín no necesita más flores

اون چمدون، به گل بیشتری احتیاج نداره

(ینی ظرفیت قلبش تکمیله)

Tu calla'íto, baby, de to's los rumores

در مقابل تمام شایعات سکوت کن (آروم باش و بهشون گوش نده...)

@SpanPersaMusic

Lo nuestro es ilegal y no te voy a negar

رابطه‌مون غیرقانونی عه و من تو رو انکار نمی‌کنم

Que yo pago la condena por besarte (muack)

که من برای بوسیدن تو، محکوم میشم

(صدای همیشگی «ماچ»های معروف مالوما در پس‌زمینه)

Sé que a ti te pasa igual y no me puedes negar

می‌دونم که تو هم اینارو تجربه کردی و تو هم نمی‌تونی منو انکار کنی

Yo ya cometí el error de enamorarme (yeh, yeh)

من دیگه مرتکب خطای «عاشق شدن» شدم

@SpanPersaMusic

Yo vine a verte, a entretenerme

من اومدم که ببینمت، که سرگرم بشم

Y me robaste un beso que aun no piensas devolverme

و ازم یه بوس دزدیدی و هنوز به برگردوندنش فکر نمی‌کنی

Me sentía volando, me iba escapando

حس می‌کردم دارم پرواز میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد