spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Me niego از Reik ft. ozuna wisin همراه با لیریک و ترجمه فارسی

Me niego _ Reik ft. ozuna wisin
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید  برای دانلود آهنگ کلیک کنید
Es difícil abrir mis ojos y ya no verte,
tu olor en la cama aún sigue intacto.
Te he buscado en mis sueños deseando tenerte
y no encuentro tu rostro por más que trato.
خیلی سخته چشمهامو باز کنم و تورو نبینم 
بوی تو در رختخواب هنوز دست نخورده 
هنوز در رویاهایم تورا جستجو میکنم ، آرزو میکنم داشته باشمت
و هرچقدر که تلاش میکنم چهرتو پیدا نمیکنم. 
@spanpersamusic

Aún quedan tus retratos en cada rincón de la casa
y el silencio me habla de ti.
Es que sobra tanto espacio desde que no estás,
daría todo lo que hoy me queda
por tenerte, porque vuelvas.
هنوز پورتره های (تصاویر)تو در هر گوشه ای از خانه باقی مونده 
و سکوت در مورد تو با من صحبت میکنه
آخه فضای زیادی اضافه اومده از وقتی که نیستی
هر چیزی که حالا برام باقی مونده میدم 
تا تورو داشته باشم ، تا تو برگردی 
@spanpersamusic

Es que me niego a perderte, jamás nunca verte.
Me niego aceptar que lo nuestro ya se acabó.
Es que me niego a perderte, jamás nunca verte.
Me niego aceptar que lo nuestro ya se acabó,
que lo nuestro ya se acabó.
اینو رد میکنم ( قبول ندارم ) که تورو از دست بدم، که هیچوقت نبینمت 
رد میکنم پذیرفتن اینکه موارد ما الان تموم بشه. 
رد میکنم که از دستت بدم، و ( رد میکنم که )نبینمت هیچوقت
رد میکنم  پذیرفتن اینکه موارد ما الان تموم بشه
که موارد ما الان تموم بشه.
@spanpersamusic
No puedo asimilar que ya tú no estás; sin ti nada es igual.
Sé que por el mundo no hay otra similar,
que tú me hiciste, 
que no te puedo olvidar.
Tú me quieres a tu manera.
Mi mente quisiera, encontrarme quisiera.
Mi corazón dice que por ti espera,
que porque volvieras daría lo que fuera.
نمیتوانم هضم کنم( درک و پذیرش موضوع) که الان نیستی . بدون تو هیچی شبیه (قبل ) نیست. 
میدونم که در دنیا دیگه چیزی شبیه این نیست.
(شبیه) کاری که با من کردی.
که نمیتوانم فراموشت کنم
تو منو به شیوه خودت میخوای
ذهن من اینو ارزو میکنه ، آرزو میکنه منو پیدا کنی. 
قلبم میگه که منتظرت بمونم. 
که همه چیزو بهت خواهم داد اگر برگردی. 
@spanpersamusic
Pero es que tú, chica, con ese piquete
dices cómo olvidarte. Y en tus ojos veo que mientes.
Ahora puedo decir: amor, sufrir lo que se siente.
Te sacaré de mi mente y eso será de repente.
اما تو دختر با این جادوگری 
میگی  چه جوری فراموشت کنم.
و توی چشمات میبینم که دروغ میگی. 
الان میتونم بگم : عشقم، رنج چیزیه که احساس میکنی
از ذهنم بیرونت میکشم و سریع اینکارو میکنم. 

Es que me niego a perderte, jamás nunca verte.
Me niego aceptar que lo nuestro ya se acabó.
Es que me niego a perderte, jamás nunca verte.
Me niego aceptar que lo nuestro ya se acabó,
que lo nuestro ya se acabó
تکرار


Me está matando la soledad.
Duele saber que ya no estás.
Quiero pensar que todo esto es mentira
y que al llamarte contestarás, al llegar la noche regresarás.
Aún podemos intentarlo, no te alejes de mi vida.
تنهایی داره منو میکشه.
درد داره فهمیدن اینکه الان دیگه نیستی. 
میخوام بدونم( فکر کنم) که همه این چیزا دروغه
که وقتی صدات میکنم جواب خواهی داد ،وقتی شب میاد تو برخواهی گشت.
هنوز میتونم تلاشمو انجام بدم ، از زندگیه من کنار نرو.
@spanpersamusic
Yo sigo aquí confundido y solo,
llorando de noche, muriendo de día.
Viviendo esta agonía no puedo entender
que ya no seas mía.
El círculo se cierra y el dolor me entierra.
Qué difícil es vivir en esta guerra
Me niego, aunque digas que estoy ciego.
Desde que te fuiste soy un andariego.
A todo compromiso tarde le llego.
Distraído, de tu foto no me despego
Si tú eres mi vida, ¿porque me liquidas?
Yo no provoqué tu partida. Necesito tu olor.
Necesito tu calor. Necesito verte encima de mí en ropa interior.
من اینجا هستم تنها و گیج 
شبها گریه میکنم و روزها میمیرم
در این برزخ زندگی میکنم و نمیتونم بفهمم 
که الان برای من نیستی.
دایره بسته میشه( دایره زندگی به پایان میرسه) و درد منو به خاک میسپاره( میکشه).
چقدر سخته زندگی در این درگیری 
من رد میکنم هرچند میگی که من کور هستم
از وقتی که رفتی شدم یک بیقرار 
به همه تعهدات عقب افتاده رسیدگی میکنم  
پریشانی( حواس پرتی) ، به عکست بی توجه نمیشم.
اگر‌ تو زندگی من هستی ، پس چرا منو رد کردی برم.( فرستادی دنبال کارم)
من بازیتو نمیپذیرم. به بوی تو احتیاج دارم 
به گرمات نیاز دارم، نیاز دارم روی خودم ببینمت روی لباس زیرم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد