spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Tu Guardian از Juanes

Juanes - Tu Guardian

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید . 

 

در صورت وجود مشکل به کانال تلگرام رفته و اسم اهنگ و سرچ بزنید .

مطالب بیشتر  و آهنگ و ترجمه و کلی عکس نوشته های باحال دیگه همه و همه در کانال تلگرام ما

برای دانلود آهنگ در وبلاگ به روی اسم آهنگ با فونت بزرگ آبی کلیک کنید.وارد سایت پیکو فایل شده و لینک قرمز دریافت آهنگ و فشار بدید .

#موزیک 

Juanes - Tu Guardian


Duérmete pronto mi amor

زود بگیر بخواب عشق من

Que la noche ya llegó

که دیگه شب فرا رسیده

Y cierra tus ojos que yo

و چشمات رو ببند که من

De tus sueños cuidaré

مراقب رویاهات خواهم بود

@SpanPersaMusic

Siempre a tu lado estaré

همیشه درکنار تو خواهم بود

Y tu guardián yo seré

و نگهبان تو میشم

Toda la vida

در تمام زندگی

Si un día te sientes mal

اگه یه روزی حالت بد بود

Yo de bien te llenaré

من از خوبی تو رو سرشار می‌کنم

Y aunque muy lejos tu estés

و با اینکه خیلی ازم دور باشی

Yo a tu sombra cuidaré

من از سایه تو مراقبت می‌کنم

@SpanPersaMusic

Siempre a tu lado estaré

همیشه درکنار تو خواهم بود

Y tu guardián yo seré

و نگهبان تو میشم

Toda la vida

در تمام زندگی

@SpanPersaMusic

Esta noche

امشب

Te prometo que no vendrán

Ni dragones ni fantasmas a molestar

بهت قول میدم که نه اژدها و نه اشباح خبیث نمیان تا اذیتت کنن

Y en la puerta de tus sueños yo voy a estar

و دم در [خونه ی] رویاهات خواهم بود

Hasta que tus ojos vuelvan a abrir

تا اینکه چشمات دوباره باز بشن

Duérmete mi amor sueña con mi voz

عشق من بگیر بخواب با صدای من بخواب

Duérmete mi amor hasta que salga el sol

بگیر بخواب عشق من تا اینکه خورشبد بیاد بیرون

Duérmete mi amor sueña con mi voz

عشق من بگیر بخواب با صدای من بخواب

Duérmete mi amor que aquí estaré yo

بگیر بخواب عشق من که من اینجا خواهم بود

@SpanPersaMusic

Esta noche

امشب

Te prometo que no vendrán

Ni dragones ni fantasmas a molestar

بهت قول میدم که نه اژدها و نه اشباح خبیث نمیان تا اذیتت کنن

Y en la puerta de tus sueños yo voy a estar

و دم در [خونه ی] رویاهات خواهم بود

Hasta que tus ojos vuelvan a abrir

تا اینکه چشمات دوباره باز بشن

Duérmete mi amor sueña con mi voz

عشق من بگیر بخواب با صدای من بخواب

Duérmete mi amor hasta que salga el sol

بگیر بخواب عشق من تا اینکه خورشبد بیاد بیرون

Duérmete mi amor sueña con mi voz

عشق من بگیر بخواب با صدای من بخواب

Duérmete mi amor que aquí estaré yo

بگیر بخواب عشق من که من اینجا خواهم بود



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد