spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Gitano Soy از Gipsy Kings به همراه لیریک و ترجمه فارسی

Gitano Soy_Gipsy Kings

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید. 

 

 

در صورت وجود مشکل به کانال تلگرام رفته و اسم اهنگ و سرچ بزنید .

 

مطالب بیشتر  و آهنگ و ترجمه و کلی عکس نوشته های باحال دیگه همه و همه در کانال تلگرام ما

 

برای دانلود آهنگ در وبلاگ به روی اسم آهنگ با فونت بزرگ آبی کلیک کنید.وارد سایت پیکو فایل شده و لینک قرمز دریافت آهنگ و فشار بدید .


Gitano Soy_Gipsy Kings


Tu no me llore

No me da pena

No llora nada por mí

Del amor que va acabando

Es el amor igual tu no me llore

De ser acabando el amor

Pienso a ti ya nunca no volverá

El amor verdad

تو منو گریه نمیندازی

منو اذیت نمیکنی

برای من اصلا گریه نکن

بخاطر عشقی که تموم شده

جوری که تو عشق میورزی منو گریه نمیندازه

از اینکه عشقمون تموم شه

بهت فک میکنم دیگه هرگز برنمیگرده

عشق واقعی

@spanpersamusic

Soy, gitano soy

Gitano soy

Siempre seré

Soy, gitano soy

Gitano soy

Siempre sere

من هستم،کولی هستم

من کولی هستم

همیشه خواهم بود*2

@spanpersamusic

Estoy acercando

Pero te encuentro

En la cama y el amor

Te va acabando

No llora por mí

Estoy pensando

من دارم نزدیک میشوم

اما با تو روبرو میشوم

در تخت و عشق

تو رو داغون میکنه

برای من گریه نکن

دارم فکر میکنم

@spanpersamusic

No llore niña

El amor de verdad

Por el amor que no tenemos

Que será por mí

دخترک گریه نکن

برای عشق واقعی

برای عشقی که نداشتیمش

که حتما بخاطر من خواهد بود

Soy, gitano soy

Gitano soy

Siempre seré

Soy, gitano soy

Gitano soy

Siempre seré

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد