spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ Hielo از Daddy yankee همراه به لیریک و ترجمه فارسی

برای دانلود Daddy yankee_Hielo
برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید
  برای دانلود اهنگ روی اسم اهنگ به رنگ آبی کلیک کنید

Te han contado mil cosas de mi
هزاران چیز از من برات گفتن
No se equivocaron, te hablaron claro
اشتباه نمیکنن ،کاملا درست گفتن
Pero si quieres ganar mi corazón
اما اگه میخوای دلمو ببری
Tiene algo malo, te hablaré claro
یه چیز بدی داره،باهات واضح صحبت میکنم
@spanpersamusic
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
من یخ هستم یخ یخ
@spanpersamusic
Dijeron que en cuartel
میگن که توی محله
tienen una foto con mi nombre
یه عکس با اسم من دارن
Porque desapareció un buen hombre
چون یه مرد خوب پنهان میکنه
Aquel pasado yo lo maté
اون گذشته رو من کشتم
Las gatas no caben en la piscina
گربه ها مناسب استخر نیستن
Parece la NASA mi marquesina
ناسا آسمان من رو نشون داده
Alquilo el amor sin dar propina
اون عشقو بدون بها اجاره میکنم
Cambié por el poder de una vagina
تغییر کردم به وسیله قدرت یه ****
Yo no soy para ti tú no eres para mi no cabes en mi king
من مال تو نیستم و تو مال من نیستی تو مناسب پادشاهی من نیستی
En el juego de damas cuando una me llama la hago mi queen (Coroné!)
در بازی با خانوما وقتی یکیشون زنگ میزنه من اونو ملکه خودم میکنم
De todo lo vivido ya aprendí
از تمام [وقتی] که زندگی کردم یاد گرفتم
La realidad es que en el mundo vivimo así
واقعیت اینه که در دنیا اینجوری زندگی میکنیم
Quieren al malo
بدهارو دوس دارن
Odian al bueno
از آدم خوبا متنفرن
Deje de ser un remedio ahora soy veneno
درمان بودنو رها کردم من الان یه سم هستم
Quieren al malo
[چون] بدها رو دوس دارن
Odian al bueno
از آدم خوبا متنفرن
Tengo los sentimientos bajo cero
احساساتمو زیر صفر بردم
@spanpersamusic
Te han contado mil cosas de mi
No se equivocaron, te hablaron claro
Pero si quieres ganar mi corazón
Tiene algo malo, te hablaré claro
ت
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
ت
@spanpersamusic
No creo en caritas pretty
به صورتهای زیبا اهمیت نمیدم
Crudo como New York City
خام و ناپخته مث نیویورک سیتی
Las tratas primera clase y cogen viaje como spirit
باهاشون در حد فرست کلاس رفتار میکنی و بعد برای روحیه میرن سفر
Lo que no te mata te hace mas frío y mas cruel
چیزی که تورو نکشه باعث میشه سرد و ظالم بشی
Préstame tu corazón pa’ congelarlo en el motel eh!
قلبتو بهم قرض بده برای اینکه توی موتل منجمدش کنم
Mi cansé de regalar mi confianza
من خسته شدم از اینکه اعتماد به نفسمو هدیه کنم
De tantas puñaladas me quedao’ sin espalda
بخاطر اون همه زخم و نیش من بدون کمر باقی موندم
Quien me haga algo le dejo las cuentas saldas
کسی که بدی در حقم بکنه من تسویه حساب میکنم
Jalé to’ el peso de la venganza a mi balanza porque
من وزنه انتقام رو روی ترازو گذاشتم چون
Quieren al malo
Odian al bueno
Deje de ser un remedio ahora soy veneno
Quieren al malo
Odian al bueno
Tengo los sentimientos bajo cero
ت
@spanpersamusic
Te han contado mil cosas de mi
No se equivocaron, te hablaron claro
Pero si quieres ganar mi corazón
Tiene algo malo, te hablaré claro
ت
@spanpersamusic
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
Yo soy hielo, hielo, hielo
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد