spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود موزیک ویدیو Por Amarte از Enrique Iglesias همراه لیریک و زیر نویس فارسی

Enrique Iglesias – Por Amarte

  برای دانلود آهنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.


http://opizo.me/jGJzAI


Amar es una cosa especial

عشق ورزیدن یه چیز خاصه

No es un viene y va

یه اومدن و رفتن نیس

Amar solo te pasa una vez

عشق ورزیدن یه بار برات اتفاق میوفته

Pero de verdad

اما درواقع

@spanpersamusic

Amar es cuando solo piensas

عشق ورزیدن وقتیه که داری به این فک میکنی

En donde estara

که اون کجا هست

Amar es como un milagro

عشق ورزیدن مث یه معجزس

@spanpersamusic

Dificil de explicar

توضیح دادنش سخته

Amar es cuando la proteges

De la lluvia y el viento

عشق ورزیدن ینی ازش در مقابل باران و باد حمایت و مراقبت کنی

Amar es cuando tu la abrazas

عشق ورزیدن وقتیه که تو بغلش میکنی

@spanpersamusic

Y te olvidas del tiempo

و زمان فراموشت میشه

Amar es cuando tu la ves

عشق ورزیدن ینی ببینیش 

Y te pones nervioso

و استرس پیدا کنی

Amar es cuando te das cuenta 

De tus sentimientos

عشق ورزیدن وقتیه که تو احساساتتو میفهمی

Por amarte robaria una estrella

بخاطر عشق به تو یه ستاره دزدیدم

@spanpersamusic

Y te la regalaria

و بهت تقدیم کردم

Por amarte cruzaria los mares

بخاطر عشقت از دریاها گذشتم

Solo por abrazarte

فقط برای اینکه درآغوش بکشمت

Por amarte juntaria la lluvia

Con el fuego

بخاطر عشق به تو آب و آتشو بهم دوختم

@spanpersamusic

Por amarte daria la vida

بخاطر عشقت زندگیمو دادم

Solo por besarte

فقط برای بوسیدنت

Amar es cuando escribes su nombre

Por todo el cielo

عشق وززیدن زمانیه که تو یه اسم رو روی تمام آسمون مینویسی

Amar es cuando solo suenas

Con llevartela lejos

عشق ورزیدن ینی تو فقط وقتی اون میره یه جای دور ،بخونی

Amar es cuando tu la ves

عشق ورزیدن ینی تو ببینیش

@spanpersamusic

Y se queda en tus ojos

و در نظرت باقی بمونه

Amar es cuando tu te das cuenta

عشق ورزیدن ینی تو بفهمی که

Ella lo es todo

اون همه چیز[توعه]

Por amarte robaria una estrella

Y te la regalaria

Por amarte cruzaria los mares

Solo por abrazarte

Por amarte juntaria la lluvia

Con el fuego

Por amarte daria la vida

Solo por besarte

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد