spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Mal de la Cabeza از Becky G, Mau y Ricky

Mal de la Cabeza_Becky G, Mau y Ricky
  Mal de la Cabeza_Becky G, Mau y Ricky
برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید.
.برای دانلود موزیک ویدیو و آهنگ های بیشتر به کانال تلگرام بروید.

دیوونگی

معنیای مختلفی واسه این عبارت وجود داره ولی اکثرا معنی دیوونگی و بی عقلی و از خود بی خود شدن میدن

Para aventuras y curiosidades, me busca 
برای ماجراجویی،چیزای عجیب غریب،دنبالم بگرد
Vestida de noche y buscando animales, sí, sí 
شب رو به تن کردم و دنبال حیوونا میگردم اره اره
Usa la boca que traigo yo, pa’ eso 
 از لبهایی که برات اوردم استفاده کن بخاطر اون
Tienes un hombre y yo cargo dos
تو یه مرد داری و من 2 تا رو بهت میدم
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
دیوونگی ،دیوونگی
Mírate llamándome otra vez 
نگام کن یه بار دیگه خودمو صدا  میزنم
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
دیوونگی
Mírame dejándome llevar
نگاه کن اجازه میدم بشه
Báilame 
برام برقص
Baby, si bailamos es mejor acosta’os 
عزیزم اگه برقصیم بهتره که **
Bésame 
منو ببوس
Baby, si los besos no te alcanzan, nos vamos
Llévame, yeah 
عزیزم اگه اون بوسه ها تورو خوشحال نمیکنن،ما شروع میکنیم
منو به وجد بیار
Baby, si te llevo llegas más rapidito 
عزیزم اگه به وجد بیارمت رود میوفتی رو دور
Cómeme, cómeme y cómeme 
منو بخور
Estas no son horas, pero traigo apetito
اونجا ساعتی نیس ، اما من اشتهام باز شده
Becky, si no sabes yo te monto como es 
بکی،اگه میدونی چجوری هست
Como, como es, eh 
چجوری،چجوری هست
Becky, si no sabes yo te enseño como es 
بکی اگه نمیدونی من بهت یاد میدم چجوری هست
Como, como es, eh
چجوری ،چجوری هست
Dime qué estás celebrando pa’ verte tan bella 
بگو که داری خوش میگذرونی برای اینکه تورو زیباتر ببینم
‘Tás como en tu cumpleaños, soplando la vela (la vela, la vela) 
مث روز تولدت شمع ها رو فوت کن
Pero esto es suave (ay)
اما این ارومه
Vamos base por base 
بیا از بیس پیش بریم
No hace falta más la vare, vare 
نیازی نیس بیشتر از این متوقفش کنیم
Pero no pares 
اما متوقف نشو
Mírame dejándome llevar, eh
Báilame 
Baby, si bailamos es mejor acosta’os 
Bésame 
Baby, si los besos no te alcanzan, nos vamos
Llévame, yeah 
ت
Baby, si te llevo llegas más rapidito 
Cómeme, cómeme y cómeme 
Estas no son horas pero traigo apetito
ت
Becky, si no sabes yo te monto cómo es 
Cómo-cómo es, eh 
Becky, si no sabes yo te enseño cómo es 
Cómo-cómo es, eh
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
ت
Mírate llamándome otra vez 
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
Mírame dejándome llevar
ت
Dicen que estoy mal de la cabeza, beza 
میگن که من دیوونم
Mmmh, Becky G
Si yo te llamo a las 4, es porque te quiero llamar 
اگه ساعت 4 بهت زنگ میزنم بخاطر اینه که میخوام زن  بزنم
Me contestas porque sabes que quiero jugar 
جوابمو میدی چون میدونی میخوام بازی کنم
Tengo suelta la rienda, no tengo freno, bueno 
من افسار گسیخته ام،ترمز ندارم
Yo quiero que me recojas pa’ poder llegar
من میخوام که منو جمم کنی برای اینکه بتونم برسم اونجا
Ay Dios, ay Dios, ¿qué me pasó? 
Ay Dios, ay Dios, ¿qué me pasó? 
وای خدا چه اتفاقی برام افتاده؟
Tengo suelta la rienda, no tengo freno, bueno 
Y mírame, dejándome llevar
Báilame 
Baby, si bailamos es mejor acosta’os 
Bésame 
Baby, si los besos no te alcanzan, nos vamos
Llévame, yeah 
Baby, si te llevo llegas más rapidito 
Cómeme, cómeme y cómeme 
Estas no son horas pero traigo apetito
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
Mírate llamándome otra vez 
Mal de la cabeza, mal de la cabeza, mal 
Mírame dejándome llevar
¿Qué me pasó? 
¿Qué me pasó? 
Mmmh-mmmh
ت
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد