spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Perdón از David Bisbal ft. Greeicy Rendón همراه لیریک و ترجمه فارسی

David Bisbal ft. Greeicy Rendón - Perdón 

برای دانلود آهنگ و ترجمه به ادامه مطلب بروید.

  برای دانلود روی لینک زیر کلیک کرده و بعد از  رد تبلیغ اهنگ را دانلود کنید

http://opizo.me/u0fIp1


#موزیک 

@SpanPersaMusic

Cuando soñé contigo

وقتی رویای تو رو دیدم

Llegó la madrugada

سپیده دم [از راه] رسید (صبح شد)

Me despertó el destino

سرنوشت منو از خواب بیدار کرد

Pero tú ya no estabas

ولی تو دیگه نبودی

Cuando soñé contigo

وقتی رویای تو رو دیدم

Te llamo y no respondes

بهت زنگ می‌زنم و جواب نمی‌دی

Tanto que te persigo

هر چقدر بیشتر که دنبالت می‌گردم

Y tanto que tu escondes

بیشتر قایم میشی

@SpanPersaMusic

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

چیکار باید بکنم که برگردی؟

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

چیکار باید بکنم که برگردی؟

Tienes que saber que me arrepiento

باید بدونی که من پشیمونم

Para que la vida me devuelvas

 برای اینکه زندگی رو بهم برگردونی

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

چیکار باید بکنم که برگردی؟

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

چیکار باید بکنم که برگردی؟

Tengo que decirte que lo siento

باید بهت بگم که متأسفم

Tengo que decirte que yo

باید بهت بگم که من،

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

می‌خوام ازت عذرخواهی خواهی کنم

Pedirte perdón

عذرخواهی کنم ازت

Me duele tanto recordar

خیلی یادآوری [خاطرات] برام دردناکه

Me duele tanto el corazón

قلبم خیلی درد می‌کنه

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

می‌خوام ازت عذرخواهی کنم

Pedirte perdón

عذرخواهی کنم ازت

Tengo una herida que cerrar

یه زخم دارم که باید بسته شه

Tengo una herida por amor

یه زخم از عشق دارم

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

Quiero pedirte perdón

Quiero pedirte perdón

می‌خوام ازت عذرخواهی کنم

@SpanPersaMusic

No te diste cuenta pero yo me cansé

تو متوجه نشدی، ولی من دیگه خسته شدم

De tus mentiras, de todo lo que te aguanté

از دروغات، از تمام چیزای تو که تحمل کردم

Ahora no preguntes porqué

الآن نپرس چرا

No quiero recordarte cosas que tú sabes

نمی‌خوام چیزایی که می‌دونی رو به یادت بیارم

@SpanPersaMusic

Tómate tu tiempo para que me olvides

وقتتو بذار کنار برا اینکه فراموشم کنی

Como yo no te recuerdo

مثه من که تو رو به یاد نمیارم

No tienes perdón

بخشودگی نداری (عذرت موجه نیس)

Me dañaste el corazón (no quiero recordarte cosas que tú sabes)

قلبمو به درد آوردی

@SpanPersaMusic

Tómate tu tiempo para que me olvides

Como yo no te recuerdo

No tienes perdón

Me dañaste el corazón

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

Pedirte perdón

Me duele tanto recordar

Me duele tanto el corazón

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

Pedirte perdón

Tengo una herida que cerrar

Tengo una herida por amor

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón (no tienes perdón)

Quiero pedirte perdón (no tienes perdón)

Quiero pedirte perdón (no tienes perdón)

@SpanPersaMusic

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

Tienes que saber que me arrepiento

Para que la vida me devuelvas

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

Qué tengo que hacer para que vuelvas?

Tengo que decirte que lo siento

Tengo que decirte que yo

 @SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

Pedirte perdón

Me duele tanto recordar

Me duele tanto el corazón

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón

Pedirte perdón

Tengo una herida que cerrar

Tengo una herida por amor

@SpanPersaMusic

Quiero pedirte perdón (ya no vuelvas)

Quiero pedirte perdón (que no te creo)

Quiero pedirte perdón 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد