spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ Hasta el amanecer از Nicky Jam با ترجمه فارسی

Hasta el amanecer - Nicky Jam    


@spanpersamusic
تا سحر
Como tú te llamas, yo no sé
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer
اسمت چیه؟ نمی دونم
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر
Como tú te llamas, yo no sé
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer
اسمت چیه؟ نمی دونم
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر
Óyeme mamacita, tu cuerpo y carita
Piel morena, lo que uno necesita
Mirando una chica tan bonita
Y pregunto porque anda tan sólita
بهم گوش بده دختر سکسی ، بدن و صورت کوچیکت
دختر سبزه (دارای پوست تیره) ،چیزی که یکی نیاز داره  
به یه دختر خیلی خوشگل نگاه می کنم
و می پرسم واسه چی  تنها قدم میزنه
Ven dale ahí ahí, moviendo todo eso pa' mí
Ni por tu idioma ni el país
Ya vamonos de aquí, que tengo algo bueno para ti
Una noche de aventura hay que vivir
بیا ادامه بده اینجا اینجا، حرکت بده همه جا تو برای من
نیست واسه زبان تو و نه واسه کشورت
بزار برم بیرون از اینجا ، من یه چیز خوب برات دارم 
یه شب با ماجراجویی باید زندگی کرد
Óyeme ahí ahí, vamos a darle
Rumbeando y bebiendo a la vez
Tu tranquila que yo te daré
Una noche llena de placer
بهم گوش بده اینجا اینجا، بریم بهت بدم 
می رم پارتی و رقص و همون لحظه می نوشم
به من آرامشت رو می دی
یک شب پر از خوشی و لذت
Como tú te llamas, yo no sé
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer
اسمت چیه؟ نمی دونم
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر

Yo pendiente a ti, como bailas así
Con ese movimiento me hipnotizas
Me voy acercando hacia ti
Y te digo suave al oído
من در تو معلق هستم همونجوری که می رقصی
با این حرکتات هیپنوتیزمم می کنی
میام نزدیک تر بشم به تو
و در گوش تو پچ پچ کنم(حرفای نرم وشیرین بزنم )
Escúchame mami
Yo te esto queriendo
Siento algo por dentro
Y tú me dices: "Estás muy loco, deja eso"
بهم گوش بده مامی(ماماسیتا)
من عاشق تو ام 
احساس می کنم چیزی درونم
و تو به من می گی : خیلی دیوونه ای ، ولش کن
Mami yo te esto queriendo
Siento algo por dentro
Me muero por llevarte
مامی(ماماسیتا) من عاشق تو ام 
احساس می کنم چیزی درونم
من دارم می میرم برای گرفتن و بردن تو
Como tú te llamas, yo no sé
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer
اسمت چیه؟ نمی دونم
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر
Como tú te llamas yo no sé
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer (hasta el amanecer)
اسمت چیه؟ نمی دونم
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر(تا سحر)
Como tú te llamas yo no sé (no sé)
De donde llegaste, ni pregunté
Lo único que sé, es que quiero con usted
Quedarme contigo hasta el amanecer
اسمت چیه؟ نمی دونم(نمی دونم)
از کجا اومدی؟ نپرسیدم
تنها چیزی که می دونم اینه که می خوام با تو باشم
بمونم با تو تا سحر
N I C K
Nicky Nicky Nicky Jam
Saga White Black
La Industria Inc.
‌‏
نظرات 1 + ارسال نظر
مینا جمعه 30 آبان 1399 ساعت 16:39 http://ارمیتا

:عصبانی:!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد