spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود اهنگ Tu Y Yo از Enrique Iglesias با ترجمه فارسی

Enrique Iglesias_Tu Y Yo
 دانلود اهنگ یبای تو و من از انریکه با ترجمه فارسی و لیریک

 برای دانلود اهنگ اسپانیایی از انریکه بر روی لینک سبز زیر کلیک کنید

Tu y yo
تو و من
Adictos en ansiedad
معتاد هوس و عشق هستیم
Sin pensar absoluta debilided
بدون اینکه فک کنیم ضعیف هستیم
En el amor
در عشق
Apunto estamos de naufragar
در واقع ما غرق شدیم
Y entonces quien me explicara
و پس چه کسی برایم توضیح خواهد داد؟
Porque no dejo de pensar en ti
که چرا فک کردن به تو رو رها نمیکنم
@spanpersamusic
Y es a pesar de Que esta todo mal
و علارغم اینکه همه چیز بد پیش رفت
No esta en mis planes
تو نقشه های من نیست
Dejarte de amar
آزاد کردن تو از عشق
Mi corazon no te quiere olvidar
قلبم نمیخواد فراموشت کنه
Estoy atado a tu piel
من به پوست تو گره خوردم
@spanpersamusic
Tu y yo
تو و من
Coincidioms al andar 
بر پیش رفتن توافق کردیم
Sin dudar
بدون شک
@spanpersamusic
Es una guerra sin final
جنگی بود بی پایان
Pasion, dolor
عشق و علاقه،درد
Es una mala combinacion
ترکیب بدی هست(خب ترکیبتونو عوض میکردین ،4_4_2 میزدین بهتر میشد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد