spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ odo Cambio از Becky g با ترجمه فارسی

odo Cambio_Becky g

همه چیز عوض شد_بکی جی

 

دانلود آهنگ



 برای دانلود اهنگ  بکی جی بر روی کادر سبز زیر کلیک کنید

No lo esperaba

No lo buscaba 

Solo se que se dio

Sus manos con pasión me tocaban

Mi piel vibraba

Toda me estremeció, yeah

Me deje llevar poco a poco y no lo pensé

Y que sorpresa me lleve

Una noche loca que no olvidare

منتظرش نباش

دنبالش نگرد

فقط میدونم ک ازدست رفت

دستهایی بااحساس منولمس کردن

پوستم لرزید

تمام(بدنم) لرزید،آره

من خودمو کم کم رهاکردم وبهش فکرنخواهم کرد

واین رهایی من منوسوپرایز نمیکنه

یه شب هیجانی(پرازدیوونگی) ک هرگز فراموش نخواهم کرد

@spanpersamusic

Me beso, senti sus labios

Y altero mi corazón

No me iba a imaginar… ohhh

Que estoy iba a suceder

Pero deseo que

Se repita otra vez

منوبوسید لبهاشو حس کردم

وقلبم تغییرکرد

من فکرنمیکردم

ک این اتفاق بیوفته

ولی آرزومیکنم

یه باردیگه اتفاق بیوفته

Tocó mi cuerpo y en ese momento

Todo, todo cambio

Detuvo el tiempo

Con solo un beso

Todo, todo cambio

En un segundo y fue diferente

Como solia ser

Tocó mi cuerpo y en ese momento

پوستم لمس کرد ودراون لحظه

همه چیزعوض شد

زمان متوقف شد

بایه بوسه

همه،همه چیز عوض شد

دریک ثانیه ک متفاوت بود

چجوری میتونست باشه

بدنمو لمس کرد ودراون لحظه

Todo, todo cambio

Todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

Y todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

همه چیز عوض شد×

@spanpersamusic

No me esperaba

Que esto pasara

Solo se que se dio

El me sedujo con calma

Ni me di cuenta

Pero todo fluya

Yeah

Ya no se si lo que hizo fue mal

Pero se sintió bien

Y no lo negare

Creo que muy pronto me acostumbre

منتظرم نباش

چون گذشت

فقط میدونم ازدست رفت(بخشیدمش)

منوب آرامی ازخودبیخود کرد

من متوجه نشدم

ولی همه چیز اتفاق افتاد

الان نمیدونم ک همه چیز بدپیش رفت

اما حس خوبی میداد

ومن انکارش نمیکنم

فک کنم خیلی زود عادت کردم

@spanpersamusic

Me beso, senti sus labios

Y altero mi corazón

Ohhh…no me iba a imaginar… ohhh

Que estoy iba a suceder

Pero deseo que

Se repita otra vez

تکراری

Tocó mi cuerpo y en ese momento

Todo, todo cambio

Detuvo el tiempo

Con solo un beso

Todo, todo cambio

En un segundo y fue diferente

Como solia ser

Tocó mi cuerpo y en ese momento

Todo, todo cambio

Todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

Y todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

تکراری

Todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

Y todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

@spanpersamusic

Tocó mi cuerpo y en ese momento

Todo, todo cambio

Detuvo el tiempo

Con solo un beso

Todo, todo cambio

En un segundo y fue diferente

Como solia ser

Tocó mi cuerpo y en ese momento

Todo, todo cambio

Todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio

Y todo cambio

Todo cambio

Todo, todo cambio


ترجمه سلنا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 22:53

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد