spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ gracias a ti از Enrique ft wisin y yandel با ترجمه

آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی, 

[In reply to آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی]

#موزیک

Enrique ft wisin y yandel_gracias a ti

انریکه وویسین ویاندل_ازت ممنونم

  دانلود آهنگ 



eres mi sol de cada dia

تونورهرروزمن هستی

eres una mujer ejemplar

verdaderamente eres una luchadora

has sabido luchar conmigo.

تویه زن مثال زدنی هستی

درحقیقت تویه جنگجو هستی

میدونی ک با من میجنگی

defenderme, enamorarme, respetarme,

gracias por estar aqui

señoras y señores

ازم حمایت میکنی،عاشق منی،بهم احترام میذاری

ممنون ک اینجا هستی

خانمها و آقایون

senti frio pero me abrigaste

he caido y tu me levantaste

una mujer con determinacion

a mi vida le dio direccion.

احساس سرمامیکردم ولی توپناهم دادی

ب زانودراومده بودم وتومنوبلندکردی

یه زن باتصمیم راهنمایی کردن زندگی من

@spanpersamusic

senti frio pero me abrigaste

he caido y tu me levantaste

una mujer con determinacion

a mi vida le dio direccion.

احساس سرمامیکردم ولی توپناهم دادی

ب زانودراومده بودم وتومنوبلندکردی

یه زن باتصمیم راهنمایی کردن زندگی من

@spanpersamusic

gracias a ti hoy soy feliz

cuando llegaste, aprendi a vivir

y es que gracias a ti (Gracias)

hoy Puedo Ser feliz

cuando llegaste aprendi a vivir

ممنونم ازت امروز خوشحالم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم

وبرای این ازت ممنونم

امروز میتونم خوشحال باشم

وقتی میای بهم یادمیدی خوشحال باشم

(princesa)

una sonrisa (por favor)

sacerdotisa,

eres mi reina, mi todo

mi princesa sumisa

me plancha la camisa pa' que la acompañe a la misa

siempre con una risa

mami chula mi dulce brisa

پرنسس

یه لبخند(خواهش میکنم)

الهه

توملکه من هستی،همه چیز من

پرنسس آروم من

پیرهنم بهم فشارمیاره برای اینکه مهمونی شلوغ شده(ازدحام جمعیت زیاده)

همیشه خنده ب لب داره

خانوم خوشگل،نسیم شیرین من

@spanpersamusic

y antes era malo

hoy quiero ser bueno

قبلا(روزای) بدی بود

امروز میخوام بهتر باشه

consiente de que a veces yo desenfreno

cuando me toca y me habla me tranquilizo y me freno

que no se hable mas

ella es la dueña de mi terreno

دوس داری من بعضی وقتا زیاده‌روی کنم

وقتی ک منولمس میکنی وآروم باهام حرف میزنی ومن ازخودبیخودمیشم

 دیگه حرفش زده نمیشه

اون بانوی سرزمین منه

gracias a ti

(gracias a ti)

hoy soy feliz

(hoy soy feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

(apendi a vivir)

y es que gracias a ti

(gracias a ti)

hoy puedo ser feliz

(hoy puedo ser feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

ممنونم ازت امروز خوشحالم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم

وبرای این ازت ممنونم

امروز میتونم خوشحال باشم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم×2

(cierra tus ojos y piensa algo)

چشماتوببندو ب یه چیزی فک کن

un homenaje

mi mami tiene coraje

cambio de mi lo salvaje

ella tiene el brebaje

que me pone mal (tu lo sabe')

y empiezo a temblar

y empiezo a viajar

y no quiero aterrizar

ادای احترام

عشق من دلیره

درندگی رودرمن پرورش داد

اون سم داره(مسموم میکنه)

ک حال منو بد میکنه(تو میدونی)

وشروع ب لرزیدن میکنم

وشروع ب سفر کردن میکنم(میرم دنبالش)

و نمیخوام ب واقعیت برگردم(میخوام تورویاهام بمونم)


tremenda amante

que tal sin ella agonizante

lo que siente mi corazón

por ella es gigante

dame un shock al corazón

de pasión fulminante


ven conmigo

y de la cara no me quites el guante

باهام بیا

صورتتو نشون بده وبادستات نپوشونش

@spanpersamusic

a veces yo se que pedimos demasiado

sin dar nada a cambio

no dejmos que muera este amor.

میدونم ک بعضی وقتا ماخیلی چیزارو از دست دادیم

بدون اینکه چیزی رو عوض کنیم

نمیذاریم این عشق بمیره

eres muy simple,

muy sencilla,

y ala vez demasiado grande,

eh algo perfecto,

princesa,

توخیلی فروتن هستی

خیلی متواضع

و بعضی وقتا خیلی بزرگوار

وای چقد عالی

پرنسس

senti frio pero me abrigaste

he caido y tu me levantaste

una mujer con determinacion

a mi vida le dio direccion.

احساس سرمامیکردم ولی توپناهم دادی

ب زانودراومده بودم وتومنوبلندکردی

یه زن باتصمیم راهنمایی کردن زندگی من

(yo se que eres tu)

میدونم ک توهستی

y solo tu

y solo tu

eres mi sol de cada dia

y solo tu

y solo tu

eres la llave de mi vida

وفقط تو

خورشید هرروزمنی

وفقط تو

کلیدزندگی منی

gracias a ti

(graciasa a ti)

hoy soy feliz

(hoy soy feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

(apendi a vivir)

y es que gracias a ti

(gracias a ti)

hoy puedo ser feliz

(hoy puedo ser feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

gracias a ti

(gracias a ti)

hoy soy feliz

(hoy soy feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

(apendi a vivir)

ممنونم ازت امروز خوشحالم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم

وبرا


آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی, [13.12.18 15:41]

[In reply to آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی]

ی این ازت ممنونم

امروز میتونم خوشحال باشم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم×2

y es que gracias a ti

(gracias a ti)

hoy puedo ser feliz

(hoy puedo ser feliz)

cuando llegaste

aprendí a vivir

ممنونم ازت امروز خوشحالم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم

وبرای این ازت ممنونم

امروز میتونم خوشحال باشم

وقتی میای بهم یادمیدی زندگی کنم

y solo tu

y solo tu

eres mi sol de cada dia

y solo tu

y solo tu

eres la llave de mi vida

وفقط تو

فقط تو

خورشیدهرروز من هستی

وفقط تو

فقط تو

کلیدزندگی من هستی

y solo tu

y solo tu 

eres mi sol de cada dia

y solo tu

y solo tu

eres la llave de mi vida..

وفقط تو

فقط تو

خورشیدهرروز من هستی

وفقط تو

فقط تو

کلیدزندگی من هستی


ترجمه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد