spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ از Luis Fonsi به نام por ti podria morir با لیریک و ترجمه فارسی

برای دانلودآهنگ به ادامه مطلب بروید

  دانلود آهنگ


Por ti podría morir

من به خاطرت جون میدم

@spanpersamusic

Qué debo hacer para que te fijes en 

چیکار باید بکنم تو به من توجه کنى

Para ganarme tu amor oh y calmar 

este dolor

براى برنده شدن در عشقت

براى تسکین این درد

Pues que no ves que ya no lo puedo ocultar

خٌب نمیبینى؟

که دیگه نمبتونم پنهانش کنم

@spanpersamusic

Que desearte me hace mal

که اشتیاقم به تو مریضم کرده

Que necesito tu calor

من به گرماى تو نیاز دارم

Y yo daría todo por tí

و من همه چیزم رو به پایت میریزم

Yo por tí podría morir

من به خاطر تو جون میدم

تکرار

@spanpersamusic

Dime qué otra cosa puedo hacer

بگو دیگه چیکار میتونم بکنم

Para derrumbar esta pared

براى اینکه این دیوار بینمون رو خراب کنم

Que no te deja verme como soy

آخه این دیوار بهت اجازه نمیده منو اونطور که هستم ببینى

Y me prohibe el paso hacia tu amor

و براى همین ممنوع کرده که به سوى عشقت قدم بردارم

Dime cómo hacer para lograr

بگو چطور میتونم به این دست پیدا کنم

El poderte un día enamorar

که بتونم یه روزى

عاشقت کنم

Dame alguna pista o dirección

یه نشانى و آدرس بده

Para conquistar tu corazón

تا قلبت رو تصاحب کنم

No puedo más

دیگه نمیتونم تحمل کنم

Tal vez será que me queda grande tu amor

شاید روزى برسه که عشق زیادى نسبت به من داشته باشى

Que mereces algo mejor, oh

البته که شاید تو سزاوار چیزى بهتر هستى،آه

Que el destino me engaño

شایدسرنوشت مرا فریب داده

Incierto es todo lo que pueda pasar

اتفاقى که خواهد افتاد نامعلوم است

Por eso nada voy a esperar

بنابراین انتظار هیچ چیز رو ندارم

Te amaré sin condición

و بدون قید و شرط عاشقت خواهم ماند

Y yo daría todo por tí

و من همه چیزم رو به پایت میریزم

Yo por tí podría morir

من به خاطرت جون میدم


ترجمه نهال

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد