spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

spanpersamusic

دانلود آهنگ Enrique Iglesias به نام Nunca te olvidare به همراه ترجمه فارسی

آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی, 

[ آهنگ وفیلم اسپانیایی باترجمه فارسی] http://

‍  


‍ #موزیک 

Nunca te olvidare - Enrique Iglesias            


      @spanpersamusic   


Pueden pasar tres mil años.  

ممکنه ۳ هزار سال بگذره


Puedes besar otros labios,

ممکنه تو لبهای دیگه ای رو ببوسی


Pero nunca te olvidaré,(x2)

اما من هرگز فراموشت نمیکنم


Puedo morirme mañana.

ممکنه فردا بمیرم


Puede secarse mi alma,

ممکنه روحم از بین بره


Pero nunca te olvidaré (x2)

اما هرگز فراموشت نمیکنم

@spanpersamusic

Pueden borrar mi memoria.

ممکنه خاطراتمُ پاک کنن


Pueden robarme tu historia,

ممکنه داستان تو رو ازم بگیرن


Pero nunca te olvidaré (x2)

اما من هرگز فراموشت نمیکنم


Cómo olvidar tu sonrisa.

چطور میتونم لبخندتُ فراموش کنم؟


Cómo olvidar tus miradas.

چطور نگاهتُ فراموش کنم


Cómo olvidar que rezaba

چطور فراموش کنم که دعا کردم


Para que no te marcharas

که تو نخوای ترکم کنی

@spanpersamusic

Cómo olvidar tus locuras

چطور میتونم رفتار شیرینتُ فراموش کنم؟


Cómo olvidar que volabas.

چطور میتونم فراموش کنم که تونستی به این راحتی ترکم کنی؟


Cómo olvidar que aún te quiero

چطور میتونم فراموش کنم که هنوز دوست دارم؟


Más que a vivir,más que a nada…

بیشتر از زندگی،بیشتر از هر چیز دیگه ای…


Pueden pasar tres mil años.

ممکنه سه هزار سال بگذره


Puedes besar otros labios,

ممکنه تو لبهای دیگه ای رو ببوسی


Pero nunca te olvidaré (x2)

اما من هرگز فراموشت نمیکنم


Puedo morirme mañana.

ممکنه فردا بمیرم


Puede secarse mi alma,

ممکنه روحم نابود شه


Pero nunca te olvidaré,

اما هرگز فراموشت نمیکنم


Puedes echarme de tu vida

ممکنه منو از زندگیت بیرون کنی


Puedes negar que me querías,

ممکنه انکار کنی که دوستم داشتی


Pero nunca te olvidaré.

اما من هرگز فراموشت نمیکنم


Sabes que nunca te olvidaré.

میدونی که هرگز فراموشت نمیکنم


Cómo olvidar tu sonrisa.

چطور میتونم لبخندتو فراموش کنم


Cómo olvidar tus miradas.

چطور میتونم نگاهتو فراموش کنم؟


Cómo olvidar que rezaba

چطور میتونم فراموش کنم که دعا میکردم


Para que no te marcharas.

که نتونی ترکم کنی


Cómo olvidar tus locuras.

چطور میتونم رفتار شیرینتو فراموش کنم


Cómo olvidar que volabas.

چطور فراموش کنم که اینقدر سریع(راحت)ترکم کردی؟


Cómo olvidar que aún te quiero

چطور میتونم فراموش کنم که هنوز دوست دارم


Más que a vivir, más que a nada.

بیشتر از زندگی بیشتر از هرچیزی…


Pueden pasar tres mil años.

ممکنه ۳هزار سال بگذره


Puedes besar otros labios,

ممکنه تو لبهای دیگه ای رو ببوسی


Pero nunca te olvidaré (X4)

اما من هرگز فراموشت نمیکنم…


ترجمه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد